Kartonger, sorterande...

Helt SLUT är jag! Totally fucking finito. Fast skönt trött :)

Häromdagen svängde jag förbi huset för att hämta min symaskin, gjorde diverse obehagliga upptäckter. Istället blev DANIEL helt rabiat och "jag hade inte där att göra" och allt möjligt. Plötsligt var det så jävla viktigt att mitt "SKIT" skulle UT DÄRIFRÅN. Och som det känns nu kommer vi aldrig någonsin igen bli vänner och jag känner att jag orkar inte bry mig längre - sad but true. Har inte skrivit speciellt öppet om allting som händer angående det, men det har varit en jäkla pärs allting det här. Det har ni väl förvisso redan fattat... separationer är väl aldrig enkla, speciellt inte när det är barn inblandade... Trodde att saker och ting hade lugnat ner sig dock, men där ser man. Man tror även att man känner en människa, men det gör man aldrig fullt ut. 

Anyway. Igår ställdes allting ut på verandan, och PHEW vad mycket skrot...
Vi bara ställde in allting här så länge. Idag först har Lillan och jag röjt och rotat i kartonger, varpå båda blivit mega-allergiska av allt damm.

Börjar få undan hyfsat, trots att det fortfarande står kartonger ouppackade här. Slängt massor, lagt massor som ska till Erikshjälpen (jag hade nyss rensat trodde jag?) De kartonger som är kvar är skor i, plus en med massa toppar och t-shirts som legat i min byrå. Men tror jag slänger ner den också tills vidare, så man slipper ha all dynga uppe i lägenheten...

Är helt YR just nu. Skulle följt med Älsk på en grej, men orkar fan inte. Plus ska jobba helg.

Tog en liten paus här och donade, men nu orkar jag inte mer... inte en sekunds mer plockande! Såg nu att klockan dessutom hunnit bli hur mycket som helst ju! :O shit...

Kommentarer
Postat av: Majja Star

Love you honey!

Bara att ringa om du vill snacka men det veeeeet du ju :) !

PUSS!

2009-05-19 @ 21:51:29
URL: http://www.metrobloggen.se/majjastar
Postat av: Anonym

Love you to! :D

Jag har fixat en ny blogg..

hemliga arne

;)

2009-05-21 @ 23:45:47
Postat av: tessa

Majz>> <3!!!!

Arne>> Innebär hemlig att inte ens MOI får adressen dit? ;)

2009-05-22 @ 17:06:01
Postat av: Elli

Klart du ska få den,sweet sis! :D

2009-05-22 @ 22:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0