Stenålderskvinnan talar ut

TEKNIK har en tendens att få mig att surna till på 5 sek! Eller när man inte klarar av att hantera den, snarare.

Just nu är det kameran som verkligen VÄGRAR att ta bilder. Alltså det klickar till precis som att den tar foto, men sen blir det ingen bild i alla fall, och det gör mig VANSINNIG då jag måste använda den just nu! FUCK! Jag har verkligen kollat igenom precis alla menyer och allting. Snart åker den rakt genom fönstret - hoppas det står någon man ogillar därnere, så man slår två flugor i en smäll! ;)

Vidare mongo-sladdjäkeln till min mobil VÄGRAR ansluta och jag är säääääämst på allting som har med sånt här att göra... *SLITER HÅR* Alltså kan jag inte föra över bilder därifrån heller. GRR! Och tror inte jag fått den där... ööh, grejen som minneskortet ska sitta i som man kör in i datorn av Daniel när jag fick mobilen. Bajsklick!

Jaha, nu blev det världskrig här... *suck*

Kommentarer
Postat av: Elli

GAAAH! Teknik kan verkligen få en att lacka ur hur snabbt som helst - I know the feeling you know! ;D

Och är man envis i andra fall så är man ju INTE det när det kommer till teknik. ;)

Hoppas du får ordning på high-tech-prylarna, bejbi!

Du har min sympati ( & mitt lilla hånleende..;D)

Lööv u!

Puss!

Ska försöka att inte va hemliga arne denna gång när jag lämnar kommentar! ;D

2009-05-23 @ 23:12:51
Postat av: tessa

Det är SÅÅÅÅÅ frustrerande! Tur man inte är ensam om att få panik av teknikkrångel ;)

Fick till mobilen iaf, sen att det inte blir världens bästa bilder dårå...

PUSS på dig, ohemliga Arne ;D & lööv u 2 :)

2009-05-24 @ 10:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0