SMÄRTORNAS fem i topp

Idag gick jag hem (HAHAHA inte bokstavligt talat!) från jobbet tidigare, höll seriöst på att DÖ av smärta. Vivi fick skjuta hem mig för var helt snurrig. TACK söta... min extramamma ;) Och jag är så jäkla less på det här all-shit med tandkuken för man kan liksom knappt tänka på något annat. Jag tycker verkligen inte jag har mer otur än nån annan, men med de här visdomständerna har det verkligen varit krångel till maximus. Så imorgon hade jag planerat en hemmadag i fosterställning - tradolanad till max. Sömn borde väl rätta till de flesta fel, huh? Och visst får man väl bara en timmas karens om man går hem 15 istället för 16...? Nu var det ju inte av den anledningen jag gick hem, men ÄNDÅ. Känns som en hård käftsmäll på lönen, de där karensbajsklicksdagarna.

Om någon är orolig inför att föda barn eller dylikt, så kan jag LÄTT ta era förlossningar hela högen, bara jag slipper den här typen av horribla smärta! Just BRING IT ON...

Det här toppar fan smärtornas fem-i-topp och kvalar in DIWWWWÄKT som nummer 1, ja förutom andra tanden då, och efterblivande cp-inflammation i kinden och käken. Var på Käkkirurgen idag (börjar ju bli värsta stammisen där, hehe!) och MIN ÖVERTANDLÄKARE MIKAEL som jag snart är på väg att bli bästis med (hahaha)  spolade rent och knipsade bort inflammerade stygn. Påstod att resten såg fint ut. Vet inte riktigt om jag ska lista på mr M dock, han är lite sådär klämkäck och positiv av sig ;) Kanske borde fått penicillin på en gång...? Aja, we´ll C about that.
Skickade dock med mig recept på tradolan och det tog jag innan på hemvägen och somnade som en gris här. Vaknade nyss superhungrig och - förlåt Lillan - molade i mig ALL blåbärspaj (ja jag VET att det var asmkt kvar...) som fanns så du fick inte smaka... I´ll make it up to ya, doll!

Sitter här och retar upp mig på att youtube har blivit så irriterande, alltså man söker och det dyker upp en halv miljon oseriösa skitklipp >:( Lätt att göra spellistor när man bara får upp 50 % bajs, 50 % diarré. GRRRR!

Och nu ringde det en försäljare så ska ta och styra upp NIX åt Lillis!

Näe, dusch och ansiktsmask... har bara poppat upp miljoner finnar och kvisslor senaste dagarna, börjar fundera på om det är mitt överdrivna intag av ost som bidrar...? Tyvärr kan jag nog inte kolla om det är det, eftersom jag lär ju inte kunna ge fan i osten.
NU skulle jag dra mig ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0