PAIN

Hello you!

Vi har fredagsmyst här och Lillan lägger Emmylou. Lillan hade när jag var ute på en minipromme städat undan das krigszon (dvs G:s rum...) på en halv sekund hade de senare bokstavligt talat VÄNT UPP OCH NER på rummet IGEN.

Konsekventa Arne ryckte in, i form av MIG. Hahaha. Så nu har killarna fått röja upp sin egen skit och nu röjer de till Mamma Mu istället - i ett RENT rum. Vi ska sätta oss ner och komma fram till några enkla gemensamma regler som alla ska hålla sig till... och något slags belöningssystem... inte för att det är kaos nu heller, eller jo ibland men inte på det sättet att det är helt okontrollerat. Men regler och rutiner är alltid bra när det gäller barn! Om inte annat för de själva, för då vet de ju vad som gäller :) Tydlighet is the shit!

Går annars bra att bo ihop såhär tycker jag! Har bott med flera vänner genom åren, och det har gått bra det också... märkligt egentligen, med tanke på att jag kan vara väldigt mycket både revirs-människa OCH lite lätt släng av "my-way-or-the-highway" (eller vad säger du Daniel...? ;D) Äh, inte vet jag, jag är väl inget monster i alla fall. Vet inte hur länge vi kommer bo såhär, men jag har då verkligen ingen brådska... är inte alls sugen egentligen på att bo själv, och det beror nog mest på att jag trivs när det är lite liv runtomkring mig för jag är ändå så van vid det...

Har haft fruktansvärt ont i käften idag, och tabletterna biter verkligen inte... drog hem från jobbet nån timma tidigare, för var outhärdligt innan. Nu är jag ledig helg i alla fall, och det blir mycket bra det. Ska mest bara kurera mig och göra så lite som möjligt (haha i vanlig ordning lär man väl inte lyckas med det :D)

Precis hexidentat munnen efter chirredirre-intag. Gjorde ont att käka, skulle valt glass igen istället... :´(  Allt är för övrigt bra på alla plan tycker jag, förutom denna jäkla smärta då. Drives me craa-zeee! Strålar upp mot ögonen och ner mot halsen, ut mot öronen. FUCK! Tog en diklofenak och engrams-alvedon nyss så hoppas på NÅGON lindring inom kort. Orkar inte skriva mer eller ens sitta här pga det, så...

Ha en bra fredagskväll ni också! :)

Kommentarer
Postat av: Lottie

Tessovich...the mistress of pain... Om jag hade ont i käften skulle inte chirre fallit sig som det mest lockande... Men du är ju ta mig faen stenhård! :D

Pöss!

2009-05-08 @ 23:52:59
Postat av: tessa

Jag vet. I suck! :D Tortyrapan har precis plågat i sig knäckemackor, gjorde galet ont det också...

Puss!

2009-05-10 @ 22:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0