on the run

Har precis tagit en powernap, av det där skumma slaget... ni vet, då man vaknar och inte vet vad det är för planet man bor på, huruvida det är morgon natt eller mittemellan... vad det är för år och hela skiten ;D

Ska strax dra med min sweet sambo och dra på Gonzan och käka, sen ska jag åka och jobba kväll. Åkte bort till huset innan och pussade på mina killar för fick en absurd saknad-attack. Eller ja, det har jag ju hela tiden, men ibland bara MÅSTE man... kändes som de hade VUXIT, båda såg så stora ut... fick tusen pussar av Adrian när jag skulle åka, han bara stod och tokpussade på mig flera minuter, och Eddie har blivit så himla duktig på att rita! *stoltare än stoltast*

Och så passade jag på att byta till sommardäck!
Ni kan ju säkert föreställa er det själva. Sitter en bilbimbo i högklackat och kämpar med smutsiga däck. Inslag av vissa våldsattacker då saker inte gick som jag tyckte, blev helt enkelt tvungen att ge upp diverse primalskrik och rikta in en och annan spark på... den där man lyfter upp bilen med. Ööööhrm. Fast gick ganska bra ändå, med tanke på att jag haft turen/oturen (beroende på hur man ser på saken) att sluppit göra sånt där meck. Anyways nu har jag sommardäck och när det är dags att byta till vinterdäck igen lämnar jag in bilen och gör det! ;D

Men Lillan, ffs... jag börjar jobba om 45 minuter! Segare än MIG ju... gaah ;)

Kommer inte ihåg när jag skrev senast men Valborg var sjukt roligt i alla fall... vi garvade mest hela kvällen och det var klockrent :) Nu dags att dra!

Kommentarer
Postat av: D

Det var roligt att betrakta... Tur du gjorde allt själv ;P

2009-05-02 @ 20:52:38
Postat av: tessa

nej det gjorde jag ju inte, hahaha... tack för hjälpen :D

2009-05-02 @ 22:12:27
Postat av: Lottie

Ha ha ha... Kan faktiskt se hela grejen framför mig. O dina primalskrik är ju hörda oxå... :D

Kan det ha varit domkraften du sparkade på? ;)

2009-05-03 @ 13:55:13
Postat av: tessa

det VAR domkraften ;D todelooo! Nästa gång det är dags att byta däck så lämnar jag in dem. 150 spänn för att slippa gettin´dirty känns som planen ;)

2009-05-04 @ 10:58:52
Postat av: Sara(vbs)

Tjena bruden!

Tänkte bara höra hur det är med dig nu efter allt?

Separationer brukar ju suga hårt...

Hoppas iallafall det går bra och du/ni mår bra.

Kram får vår familj

2009-05-05 @ 15:14:39
Postat av: tessa

Hallå Sara! :)

Separationer är troligtvis ALLTID jobbiga... men vi kämpar på och det är bara att göra det bästa av situationen, prata mycket med barnen och försöka så gott det går... kan väl bara tala för mig själv men jag mår bra efter omständigheterna, tror det börjar lägga sig för övriga parter också... kram på dig och familj! :)

2009-05-09 @ 18:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0