mosgroda i skallen

Mini-seg-snabb-blogg bara detta:

Jag är sådär äckligt asocial idag... är en ljudnivå som inte är av denna värld här från tio olika källor (hata!) och därav fick barnen gå ut och mata fåglar med gammelbröd. ;)

Helt sinnessjukt seg och trött och VÄDRET är boven i dramat - plus sovit skitdåligt för tredje natten i rad. Men man får väl ha såna dagar då och då eller hur...? Och tydligen verkar "alla" andra också ha det, så känner mig lite nerdragen pga andras gnissel också...

Imorgon är det dags att dra ut andra visdomstanden. Tur man inte har fler nertill ;) Och tur jag är ledig efteråt. Kan verkligen inte bli värre än förra, så det känns helt ok ändå :) Ska troligtvis inte få penicillin heller i förebyggande syfte, verkar inte finnas någon större anledning då tanden inte är inflammerad (som förra var) plus denna sitter "bättre". (vad nu menas med det... who cares, sålänge det inte gör lika ont ;D)

Längtar efter att sova ut! Jag är verkligen inte gjord för flera dagars uppklivning klockan 06, that´s for sure! Även om jag lägger mig hyfsat tidigt så går det varken somna så tidigt som åtta timmar innan plus miljoner annat att göra.

Nu kom killarna in igen så tänkte ta en dusch... eller något. Så himla oinspirerad just idag, vet inte riktigt vad jag ska hitta på? Har inga måsten, förutom tråkiga som jag inte orkar eller tänker ta itu med - muahaha! Men göra ingenting blir jag ännu tröttare av. Hrmpf.

Så; jag SKA hitta på något ändå. BAJBAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0