värktabletts-abstinens

Idag har jag varit värktablettfri i några få dar, de här dagarna har varit fruktansvärda! Man vill liksom bara gå och ta några ipren eller vad som helst, för då vet man att allting känns SÅ mycket bättre om en halvtimme eller så. Vanligtvis brukar jag aldrig ta värktabletter mer än i nödfall, för jag VET att för mig tar det bara kanske en vecka av intag och sen får jag bita i det där suräpplet i form av AVGIFTNING (i lightversion). MEN (the famous MEN...) alla sjukdomar på sistone har gjort att jag har knaprat varje dag i säkert en månads tid skulle jag tro... och nu är då BAKSIDAN här. RÖVEN. Arslet. Den bruna sidan av livet, vars REKTUM som man gärna sluppit skåda in i något djupare. Hehe. Ja, man är väl inte proktolog heller? De tjänar nog för övrigt bättre, så kanske borde byta karriär... och hur jag kom in på analhål det har jag ingen aning om, men det är ju JAG som skriver ;P

Är helt FUCKING orkeslös just nu... orkar absolut ingenting, inte ens klämma fram några krokodiltårar för det har jag inte energi till. Same ol´GNÄLL på mig, men det mesta SUGER nu. Såere. T.o.m vara ledig är jobbigt, för jag försöker hålla mig ifrån att inte somna överallt. Kan tillägga att jag sitter inte bara här och gnäller, jag KÄMPAR i det tysta varje dag för att orka, för att komma på fötter igen.

Det som håller mig över ytan är att jag ska bli mitt gamla vanliga skrattiga jag igen, jag tänker aldrig aldrig aldrig nånsin ge upp! AAAAAAAAALDRIG!

Och sen ska jag gå och köpa järntabletter idag. I think I need it.

Hoppas ni har en bra dag! Kom just på att det är FREDAG idag - IGEN? Jag ska jobba kväll sen, skönt att det inte var nu på dagen iaf - mår alltid bättre på kvällarna även om jag har en dålig dag... nu ska jag lyssna på lite bra musik och försöka rycka upp mig med en god kopp kaffe och en snus till :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Låter inge vidare d där Tessa.

Men du, ett gott råd: om du redan är risig RÖVEN o magen så bör du skippa järntabletter. Blir ingen bra kombination d vill jag lova.

Köp hellre Blutsaft eller Järn (drickvarianten som fins i Life butikerna).

Må så gott å var rädd om dig!

2009-03-13 @ 13:35:44
Postat av: tessa

Jag har inte ont i röven, det var bara baksidan av medicinintaget jag syftade på, this fkn abstinens :D blutsaften är jättegod, ska nog köpa DEN ist för tabletterna, tack för omtanken och detsamma vännen! <3

2009-03-13 @ 14:12:35
Postat av: Marie

Hehehehe, lite missförstånd där då ;)

Men du, den som heter Järn är MYCKET godare. Bara ett litet tips.

2009-03-13 @ 16:11:18
Postat av: Majja Star

DU ÄR BÄST DU!

Och snart är vi förenade!

YES!

2009-03-13 @ 19:00:59
URL: http://majjastar.blogg.se/
Postat av: tessa

hihi ;D I´ll try it! (som vanligt sitter tummen extremt långt in, så har ju inte "hunnit" köpa än...)



DITO!!!! YES, och det blir bääääst! :D

2009-03-16 @ 17:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0