SVULLO talar!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ som faaaan! Har så jävla ont att jag är helt vimmelkantig. Och nu borde jag vara på citodonets peak. Faaan :´(

Läste just på ett papper jag fick igår  "patientens skötselråd efter operation" där stod det bl a "välj en MJUKARE kost följande dagar" Eh, what, precis som att man har något val? Jag skulle gärna gå loss på några knäckebrödsmackor eller äta riktig mat, men det funkar liksom inte. Även om man skulle vara självplågare skulle det vara snäpp på omöjligt, eftersom man inte kan öppna käften så mycket som det krävs, ej heller tugga eftersom det känns som man ska dö när man biter ihop käkarna! Det sägs ju förvisso att man ALLTID har ett val, så - jag antar rent tekniskt skulle jag kunna mixa en pizza och INJICERA den...  men jag tror ändå jag hoppar det, så då har jag väl på ett sätt själv valt att sitta här och trycka i mig risgrynsgröt... eller hur blir det? ;D

You can call me SVULLO! Kanske tar ett kort, men ser ut som något dåligt skämt så vetefan om jag vill föreviga detta.
Eftersom det ser ut som att jag glömt ett Ben & Jerry´s-paket i käften på vänster sida, så har jag mindre lust att visa mig offentligt ;) Nu åt jag förvisso just det igår, synd att det ser ut som jag tryckt in hela paketet i rena ivern, men det är smällar man får ta ;)  gick bra att äta glass i alla fall så ska muta någon att gå och handla åt mig. Glass = lösningen och medicineringen åt allt! Och är man frisk som en nötkärna så är det lika gott även då >:D

Nu ska jag sova en stund, inte för att jag vill utan för att jag känner att jag måste - ren självbevarelsedrift!

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja, det ser ser ut som man har en tennisboll gömd i kinden, Hamstertyepen. Blå blir man och det gör så sjukt ont. Jag åt nyponsoppa o liknande i typ 4 dagar..lider med dig.

2009-03-19 @ 07:39:15
Postat av: Majja Star

Stackare...Men skönt att det är gjort!

PÖSS AND LÖVE

2009-03-19 @ 17:21:23
URL: http://majjastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0