Such a bore

Gäsp, gäsp, gäsp, suck suck suck och STÖÖÖN!
Det kommer inte så mycket roligheter från mig idag heller, varken irl eller här - den lilla bit jag skriver om mitt liv här då, vill säga.

Det går så jävla trööööööööööögt allting just nu, känns som jag har KLISTER under skorna. Eller nej, vinterstövlarna menar jag ju såklart. Jobba dag har varit en utdragen pina, fått sätta mig och vila mellan varenda grej jag gjort, hahaha! Sanslöst.
Tur att jag är ledig 3 dar nu iaf, annars...... hahaha. Känns så fånigt och i-land att gnälla över hur TRÖTT man är, men trötthet är verkligen jobbigt shit som tar ner en på jorden! Tycker allt känns grått, trist och menlöst när man är sådär löjligt trött, seg och håglös hela tiden. Brukar försöka göra det bästa av situationen och tänka positivt och fokusera på det som faktiskt är BRA, men just nu längtar jag ändå mest bara efter att få gå och lägga mig ikväll ;P SÅDESÅ. Ska rycka upp mig. Snart.

Först: en kopp kaffe, en snus och tånagelsklippning - yäck! SEN... eller... kanske... annars så FÅR man väl faktiskt och bara ligga på soffan en hel kväll och glo va nån gång...? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0