Softa JÄRNET. Hell YEAH!

Låter fortfarande som Kalle Anka... (fast i en hesare upplaga)

Gick faktiskt och jobbade idag, men mådde bättre i morse än igår... ringde för att sjuka mig igår, men var ingen som svarade på jobbet och jag glömde bort att ringa senare så det blev så. Har dock gått helt ok, långt över förväntan!

Idag har E & D åkt slalom :D Ska bli så roligt att se bilderna!

Adrian och jag har just lagat middag, jättegott blev det! Hade precis diskat klart och ungen har somnat som en stock på soffan... :) Så... ska göra mig en kopp kaffe (eftersom jag bara hann få i mig en halv i morse) och verkligen bara VÄGRA göra en enda vettig sak :) SKÖNT att kunna bara få göra det med gott samvete, känns faktiskt himla bra... och mår ok psykiskt idag trots att jag är krasslig och sådär. Ska kolla om det går nån bra film på nån av canal plus-kanalerna, brukar alltid gå något bra.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0