sicko


Överlycklig kille på 4-årsdagen! :D


Våffel- och smoothie-middag igår :) Gött som snus!


Bärra är bra, men lyckades tyvärr inte döda några bakterier utan mår som en soptipp idag. Snackat med D i fjällen och stackarn mår skit han också :( Helst vill man ju bara vara hemma när man mår sådär, men E och de andra är friska iaf så hoppas de förblir det och att han kryar på sig så att de kan hitta på något roligt!

Annars har jag poppat i mig painkillers och tänkte lägga mig, men då blir man ju plötsligt lite piggare och så hamnade jag HÄR istället... DAAAAH!
Men ska ta en tupplur och sen kolla på film med Adrian. Måste ringa och sjuka mig också, karensmotherfucker igen men vad ska man göra då... känner på mig att jag är hur nära som helst ett samtal med min chef ang. min frånvaro hittills i år.

Vi skulle gått på bio men det sket sig alltså också tack vare detta BAJS...

Nä nu orkar jag inte sitta här mer! Internet är sååååå tråkigt just nu, för övrigt... nån mer som känner så?



HAHAHAHAHAHAHA! Från fjällen (Hamra) förra året vi var där, Kayan fick ryck och kastade sig hit och dit i snön som ett mongo.

HEHEHE, mongot i hulken-pose (näpps, datumen stämmer icke)

Han gav sig till slut ;)

Äh........ outta here!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0