plommonsize

Här sitter jag men förstår inte riktigt varför jag hamnade här eftersom jag inte hinner ;) Det gamla vanliga tugget alltså...

Veckan har innehållit mest jobbande, ONT och... ja. Fattar inte riktigt vart tiden tar vägen? Veckorna bara går, ändå hinner jag i stort sett inget speciellt, i alla fall ingenting mer än det jag måste hinna med...
Har även haft lönesamtal/allmänt samtal med min chef, och det gick bra. Trodde hon skulle vara på mig stenhårt angående vissa saker, men hon sa inte ett ord om just de sakerna så inte fan tog jag upp dem >;)
Ska jobba helg nu, vilket känna ok faktiskt. Äter ändå penicillin fortfarande och sådär, plus fick undan imorgon kväll (H kommer och hälsar på L) så hinner ändå få lite helg...

Kinden ser bättre ut, nu känns det "bara" storleken av ett hårt plommon därinne kvar. Eller kanske ett stort körsbär. Det vidriga är att när jag gick och la mig igår så försökte jag "flytta" på den där knölen. Upptäck min stora fasa då det gick, hur vidro är det på en skala att flytta runt en plommonstor varknöl i kinden dit man vill? Höll fan på att DÖ :D
Daniel undrade nerifrån vafan jag gastade om, men alltså föreställ er själv att flytta runt en knöl i ens kind från örat, sen ner till hakan... URRRRRRRRRRRK! Alltså låg jag där helt manisk och flyttade runt den där jäveln, hoppades att den skulle spricka så jag äntligen blev fri från den (eftersom den trycker på nån nerv eller nåt så det sprakar i vänstra örat hela tiden och känns även ner på halsen på utsidan...) men NOOOOO.

Alltså ringde jag käkkirurgen i morse. Apan som svarade tyckte direkt att "det ska du ringa din vanliga tandläkare om" varpå jag käftade (artigt...) med henne säkert en kvart om att jag blivit lovad att få komma tillbaks till käkkirurgen så fort det är något problem. Hon lika envis. Men ge sig? Naaaaah....
Envishet tycks tydligen vara det nya svarta, då jag tjatade till mig en tid (tyvärr ej förrän måndag morgon, men fanns ingen tandläkare där idag)
Hoppas knöljäveln förflyttar sig till MURPHYS kind istället fram tills dess så jag får avboka tiden.

Nu ska jag lämna barnen på dagis, sen ska jag styra upp min polska look (om jag orkar) BRÅTTOM!!!!!!

Kommentarer
Postat av: elli

Nää, fy fan va nasty, sis!

Alltså det du skrev om att FÖRFLYTTA PLOMMONET.. :D

Dör!

Hoppas det gick bra med Hello Polen - jag har fortfarande inte kommit så långt, så gissa om man känner sig snygg? ;D

2009-03-27 @ 22:36:01
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: tessa

Ja det var fruktansvärt! :D "Tyvärr" har jag inte kunnat göra om fenomenet, men knöljäveln består tydligen forever, så får väl ta i med hårdhandskarna och flytta fanskapet till månen ;)



Hehe, hello Polen fixades IGÅR :D PUSS!!!!!!

2009-03-28 @ 12:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0