Lite gnissel lönar sig?!

Ringde nyss käkkirurgen för att kolla hur det går med min kö-plats...? Står på väntelista för att operera bort vänster visdomstand som krånglar. Senaste tillfället rejält MIDSOMMAR 2008, och veckan efter.

However. Tandjäveln börjar göra ONT igen, och ja, ringde som sagt.


"Beräknad tid för operation blir om ungefär 2 år" sa hon jag pratade med.
"JAG TÄNKER INTE VÄNTA TVÅ ÅR!!!!"
"Nähä men det tar tyvärr så lång tid, det är inte vi som bestämt det utan det bara är så det är"
"MEN JAG HAR JU OOOONT!"
"Jaha. Nej det är klart, det ska man ju inte gå runt och behöva ha så länge. Men kanske du kan komma på tisdag då istället?"

HAHAHAHA! Sanslöst! Så jag ska fan upp på TISDAG förmiddag och operera bort fanskapet! Weeiii :D Funderar fan på att ringa runt överallt jag står i kö och kolla om smärt-taktik funkar på andra ställen.

Vi har precis varit iväg och besiktat Rock n´ Roll-bettan (aka min RÄÄÄÄGGER-bil...)
4 anmärkningar. Men nu har jag inte körförbud iaf en månad framöver... ;P Hade glömt hur det känns att inte ha det.

BAJBAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0