JÄKLA BILAR!!!!

BAJS!

Rock n´roll-jäveln startar inte, så sitter här och väntar på att min jobbarkompis ikväll ska komma och hämta mig med en jobb-bil... att man inte nånsin kan få lita på bilar >:( Eller så får jag helt enkelt byta bransch och bli bilmek så man kan göra något iaf när det händer. (fet chans...) Istället för att - som nu - sitta där i bilen som ett komplett frågetecken och se blond ut.

Undrar just hur jag ska ta mig till jobbet imorgon? Men det är ett senare prob som jag inte orkar filosofera över nu.

Kommentarer
Postat av: Lottie

Ska jag ta med blyslägga från jobbet? :)

2009-03-15 @ 05:03:24
Postat av: tessa

Ja, händer det igen så ringer jag Lottie-jouren direkt :D

2009-03-16 @ 17:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0