Frågan är...

... väl mest vad JAG ens gör UPPE, jag menar eftersom jag skulle kurera mig och sova ut som en gris? Men kl 7 var det sånt tjöt om frukost att det var likabra att gå upp.

Sen blir jag alltid så fort jag vaknar till lite i skallen akut superhungrig även jag (och kaffesugen) så lika bra att glida upp och se glad ut. Men ska nog smyg-gå och lägga mig sen igen, jag behöver verkligen det. Är för jäkla dålig på att kurera mig! Mår jag inte riktigt ap-röv-ulands-misär-döende-skitdåligt så "måste" jag liksom stirra runt som man hade en damp-stav uppstucken i röven. Could be the mama-thing.

Igår efter L och jag kom hem efter hets-och-mol buffé och minisväng på stan så blev jag riktigt RISIG trots att jag kände mig halv-ok tidigare på morgonen. Känner ungefär lika hittills idag - hoppas verkligen inte det blir som igår ´cuz I´m gonna have a small party here 2nite och jag VÄGRAR avboka nu IGEN!

Jag skulle verkligen vilja ha några nya JEANS!!!! Har köpt flera par men det jobbiga med shopping är för mig att det liksom triggar igång den där hemska måste-ha-känslan ännu mer. Hittar jag ett par perfekta jeans då blir jag så glad att jag måste köpa ett par till, typ. Tyyyyyp. Alltså är inte det ganska KNÄPPT?

Men ännu mer knäppt att jag sitter här den här tiden så - ad-fkn-ios!


Kommentarer
Postat av: Marie Öberg

damp-stav...skrattar så jag trillar omkull...var får du allt ifrån??

2009-03-07 @ 19:58:28
Postat av: tessa

Jag vet inte, men troligtvis pga damp-staven i sig ;D

2009-03-09 @ 21:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0