ballong

Blev så sugen på TORKADE APRIKOSER på lunchen innan, gick och köpte. Glömde helt bort att man kanske får ont i magen av torkade grejer - à katrinplommon-syndromet, om någon vet hurdan effekt sådana har på magen... kanske nån 80-åring som läser om inte annat, man vet ju aldrig ;D JOMENVISST.
Kom på det efter jag vräkt i mig alla. AAAAAJ! Hehe. Så nu vet jag inte om jag är vrålhungrig, eller om magen bara krampar och är som en uppblåst ballong ändå... whatever.

Jaha... annars ser jag fram som SEJTAN emot att vara ledig 2 dagar nu efter helgjobb och skit. LYX! Och operationen imorgon! Fortfarande trött som ett utskitet russin, men något bättre. Har hållt mig ifrån värktabletter trots att jag egentligen behövt... men imorgon går jag ju på dem igen så likabra att ge fan i det tills dess.

Apropå bilen så startade den sen, tog den igår till jobbet och den TVÄRDOG på vägen... D. styrde upp bogseringshjälp och så senare under eftermiddagen, eftersom jag hade försökt både det ena och det andra. Konstigt nog hade den startat direkt helt av sig själv då. Biljävel!  T.o.m min BIL hatar mig! HAHAHAHAHA

Men idag har den inte bråkat med mig så kom både TILL och heeeem från jobbet ;) Tur för den, kanske jag ska säga.

I´ll be back... middagsdags strax, gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0