bakizz fast ändå inte.

Att det redan är kväll!? Je ne comprend pas. Superweird, eftersom den här dagen har bara SUSAT iväg!

Lillan sov över inatt, mysigt! Saknar de där sleepoversarna man jämt hade när man var liten, och yngre... nu var vi förvisso snyggsupna när vi kom hem inatt, och trötta som två 90-åringar efter ett marathonlopp. Men skitsamma :) Har inte varit bakis idag utan mått riktigt bra, speciellt psykiskt! Bara gått runt här i säckiga mysbyxor och existerat... pussat på barnen, slöglott på film, rensat ut lite skräp och plockat. 

Sen har jag gjort en eleven-beställning. Hrmpf! Det var ju inte direkt planerat. Behövdes dock - har nästan inga duschkrämer och sånt hemma nu för har tömt gömmorna. Good girl! Och då kan man ju gärna köpa lite lyxigare sådana, right? Men bränt en jäkla massa pengar sista dagarna, så nu ska jag försöka hålla igen. IGEN.

Känner mest att jag ska fan må bra, jag ska bara göra vafan jag känner för och njuta av nuet och dagen, göra det bästa av allting... bara ROCKA!
BRUKAR tänka så annars också, men när det är riktigt mycket och riktigt jobbigt blir det ändå som att den insikten sitter längre in än vanligt. När man behöver den som mest. But hey - ain´t life a bitch? Det ÄR ju så.

Och även om allting är komplicerat nu så tror jag ändå att det viktigaste är att prioritera. Får väl liksom ta den här tiden nu till att fundera vad som får MIG att må bra och hur JAG vill leva MITT liv. Tänker köra mitt race och lägga energin på det jag vill. Inte för att det är nån sensationell insikt, men såeeeere :)

Igår satt vi här och häckade före utgång, bjöd på lasagne (som blev apgod!) och så ölades det loss och så halvglodde vi på Mello och gjorde oss fina. Fast ok, när jag kollade på fotona så kan man ju undra hur pass bra man lyckades :D Det bjuder jag på ;D
Sen drog jag, L + L på Invito... snyggt ställe! Tyvärr cp till dj som jag blev vansinnig på, haha... :D

Nu orkar jag inte skriva mer, har för mig att Beck börjar snart...? Ska käka ostkaka och mysa!

Puss! Eller PUZZZZZZ, om ni hellre föredrar det, era små fjortizzar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0