aprilväder = not so very good!

Vaknade upp och den något-så-när äntligen synliga asfalten var plötsligt (ännu en gång) täckt av äcklig, vit snö! FUCK WINTER!!!! ;) FIck bli mysbyxor och omejk, bestämde jag mig för på en gång. Idag ska jag bara VARA. OOOOORKA bry mig just idag. Ska iofs bry mig lite senare, men inte NU ;)

Det känns verkligen extremt trögt allting. Känns som hela kroppen vägen 150 kilo mer än vad den gör... Har verkligen rasat ner i en mörk svacka... usch! I just want my energy back. Pliiis? Nåja. Gör vad jag kan i alla fall för att det inte ska bli värre och för att jag ska bli piggare.
Har jobbat förmiddag i alla fall, något skönt det kändes då att dra HEM vid lunch för dagen? HA! Och fler positiva saker finns det såklart att envist fokusera på när allt är grått :)

Svängde förbi Seven Eleven (finns det HÄR nu? SHELL?? dunno, stod 7eleven på påsen och allting därinne, haha.. whatever) och inhandlade fikabröd. Brownielängd (mycket bra uppfinning i style à la Tessa-biatch!) och vanliga kaffelängder. Jag kan ärligt säga att kaffelängder, bullar osv faktiskt INTE är min grej. Jo kanske om det är extremt mycket klet i, men tycker ofta såna bara blir torra och halvtrista. Fram för mer KLET till folket! Det godaste är riktigt färska grejer med olagligt mycket fyllning och jox i - och topping på det - än själva bulldegen, liksom! Nu kände jag att den där meningen lät konstig, skumt uppbyggd... men skit i det för jag kände plötsligt att jag är så trött att jag ser dubbelt. Powernap? Eller, even better, slökolla på Rock of love BUS och halvsova. Yeey!



Lottie och Helena, finns säkert kvar någon liten kant senare så kom över på fika vetja! ;D

Kommentarer
Postat av: elli

JAG hade gärna kommit på mastodont-fika om det inte hade varit för kukensjävlaavstånd! :D

Bullar är ju my thing som du vet, även om kladdigt oxå är GREAT, men en färsk,nybakad kanelbulle eller liknande knullar alltid i munnen! ;D

PUSS!

2009-03-28 @ 22:15:14
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: Helena

Jo lite mer än kanterna var det ju kvar men inte mycket *skratt'

Det var kul att se hur ni hade o träffa på dina små häxjagare ;-)

Shopping rules...

2009-03-29 @ 22:05:19
URL: http://limeblossom.blogspot.com
Postat av: Helena

Jo det var lite mer än kanterna kvar men inte mycket ;-)

Det var kul o se hur ni bor o kul att träffa dina små häxjagare ler

Shopping rules...

2009-03-29 @ 22:07:41
URL: http://limeblossom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0