SRF-thoughts...

Jag jobbar HELG! Sämst!

Men det går bra ändå. Hehe. Jag sitter här och samlar POWER till att orka fixa mig i ordning, ska på fest en sväng - NYKTER - tar bilen dit. Sen raka vägen till Baby :)
Känns som det kommer krävas mängder av cola och godis för att hålla mig vid liv. Ska INTE ge mig på någon powernap däremot, för då kommer jag aldrig kunna somna ikväll heller i tid... ;)

Snackat med Sara på SVIDEN RÅKK, och Ronnie (aka Rosita Klickolita eller Roxanna Alabama - kärt barn har många - och långa namn! ;D) också en sväng. Hela ligan satt där och spritade arslet av sig... :) Miss ´em! Känns ändå nästan overkligt att det ens håller på nu. Just Sweden Rock är extra heligt för mig, så borde kännas värre än det gör att jag faktiskt INTE är där. Nästa år kanske det är lite bättre timing med thingz. :)
ÄLSKAR, ÄLSKAR att befinna mig på SRF! Njuter av varje sekund jag glider runt där med en öl i handen och bara känner mig helt löjligt hemma :) Tycks aldrig bli mer bekväm av mig med åren heller, jag har förvisso med mig ett riktigt brudigt förråd av både nagelfilar och handsprit och diverse andra NÖDVÄNDIGHETER jag aaaaldrig skulle vara utan! Men förutom det dårå... ROCK n´ ROLL!!!! Hade för några år sen nån släng av fobi för att sova i tält, men under de festivalerna som var under den perioden löste jag det genom att sova i bilen - och det gick så bra så ;)




HELL YEAH!

Nu inväntar jag telefonsamtal från mina barn... kärlek! :)
NU ringer de! c ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0