jox

Hemma en sväng för div fixande... tvätt, föra över låtar till mobilen och sånt där superviktigt.


... och pussa på Lillan :D

Knappt suttit vid datorn alls på sistone.

Nyss fikat, måste komma till skott och göra cupcakes själv snart! De blir så himla FINA ju! Och goda ska vi inte ens tal om, ni pratar med Prinsessan av Klet. ;) 

Mina matvanor på sistone är hyfsat fucked up. Äter en helt ok frukost, och bra lunch om jag jobbar... men sen går det utför... blivit alldeles för mycket byta-ut-middagen-mot-glass-och-choklad-för-jag-orkar-inte-laga-mat. Alternativt vi har gjort middag kl 22 på kvällen först, och liknande grejer. Jag är vanligtvis Skalman, med sin mat och sovklocka och hela skiten. Men dags att byta batterier i klockjäveln, alltså! ;) Annars är allt bara fint!
Jobbar helg så ska försöka inte do the nightowlery alltför länge kommande kvällar.

Puss på er och ha en härlig helg!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hmm undra om du köpt dom där på Ica Anderssons i Sörberge?

Har gått och spanat på dom där lääänge nu i deras jävla bull-skåp. Ser så gott ut.

2009-06-05 @ 17:24:26
Postat av: tessa

Såna där bullskåp DÖR jag över varje gång jag går förbi! :D

Nej de där har jag köpt på macken i Skönsberg... men det är säkert samma där också. För övrigt, donuts är fan nästan det godaste som finns! WORD! ;D

2009-06-06 @ 17:33:22
Postat av: Majja Star

Åh vilka fina.

Kanske skulle ta och tatuera in en sådan...

2009-06-12 @ 12:43:45
URL: http://www.metrobloggen.se
Postat av: tessa

JAA! Do it!

2009-06-17 @ 00:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0