lovely LÖRDAG!

Jag fattar inte varför jag ska ha så jävla ont i ryggen jämt? Jag dööööör av det här! När jag ändå är igång och klagar så är det likabra att klaga av sig på allt:

1. Städade allting noga igår kväll, men ändå ser det ut som en smulig soptipp här nu med skit och div. spill på golvet. FUCK!

2. Jag MÅSTE sluta slentrianmässigt bloggsurfa omkring och reta mig på diverse slan. Jag har verkligen inte varken tid eller ork för muppar och deras värdelösa liv... jag är inte en person som retar mig på allting eller ens BRYR mig om folk jag inte tycker om... I don´t CARE och couldn´t care less! Jag vill lägga energin på  vettiga saker och bra personer. Vilket jag normalt sett också gör. Men som sagt, hangups kan vara svåra att bli av med ;)

3. Jag är sååååååååååååååååå bakis idag! Det bara knakar och brakar i hela kroppen. Känner mig som 90 och känns som jag har en vattenskalle instängd i en för liten hjälm av metall :D But I probably deserve it.

Nu satt jag verkligen och försökte tänka efter efter mer saker att klaga över, eftersom det var det ändå jag hade tänkt ;D Få ur mig lite shit. Men kommer verkligen inte på något mer hur mycket jag än försöker :D Vad tråkigt folk måste ha som ser allting ur negativ synvinkel! Slöseri för dem :)



Jag igår med gällivarehäng, och LILLAN what are you doing? :D Blomman bakom.

Nu ska jag fundera lite över vad jag ska göra härnäst, tror det lutar åt att köpa massa godis och glo på film sen... men först: bli MÄNNISKA! Ta en ipren och sminka mig. Ser ut som trash från en husvagnsparkering just nu. Har fortfarande massa lasagne kvar which is GREAT... för då slipper jag laga mat idag ;D Hoppas Lottie kommer sen, D är hemma förresten... är glad för hans skull för märker att han inte har lika svårt för sociala sammanhang just nu som tidigare... han är inte utskriven men kanske blir det efter helgen. Han ska ut och käka ikväll med några. Näe nu dööör jag pga ryggen så orkar inte skriva mer. Jäkla Adrian, det är helt kletigt på mitt tangentbord.............. vooo!

Vad ska ni göra ikväll? Lovely LÖRDAG :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0