soptipp

Men GURGEL, mår fortfarande som en begagnad buttplug!

Leffe kom hit och vi gick ut och tog lite luft. Blev dock akut skitnödig (få inga mysiga visioner nu på mig sittandes på en snöig trottoar och klämma för det HÄNDE INTE! ;D) så fick hålla käften hela vägen hem och gå jättekonstigt för att... HAHAHA vafan skriver jag det här för? :D SEPE!

Anyways...  är det NORMALT att vara helt uppfuckat apbakis den här tiden? BLÄH! Måste gå och köpa det där godiset och kall cola. Men är livrädd för att bli attack-skitnödig igen för då DÖÖÖR jag! Känns säkrast att vara på hemmaplan ;) Tänk om jag fått nån jäkla magsjuka mitt upp i allt...

Leffe är här nu och äter upp all min glass så måste väl köpa det också.


Jag, betydligt mer kaxig än idag :P

Blomman, Lillis och Daniel

Näe nu DÖÖÖÖR jag. Eller så tar jag mig i kragen och går och handlar. :P SO LONG, fuxx!

Kommentarer
Postat av: LindaT

Hahahahaha, du är ju master of formuleringar! :D

Love you! <3

2009-01-11 @ 00:39:06
Postat av: Lottie

En buttplug var allt vad du hade behövt på promenaden igår. ;P

2009-01-11 @ 05:31:54
Postat av: tessa

<3 på er :D

Ja, en buttplug hade behövts igår, helt klart! :D

2009-01-12 @ 15:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0