scary movie!



Den här har jag precis sett och den var L-Ä-S-K-I-G! Huuu... speglar är ju i sig ett riktigt ruggigt fenomen. Dessutom övergivna hus och skyltdockor? OH LORD! Daniel slocknade ca 2 minuter in i filmen så hans SNARKNINGAR har bidragit till visst ofokus, men den var helt klart sevärd i alla fall... jepp!

Annars har jag bestämt mig för att sjukanmäla mig imorgon och några dagar framåt. Jag måste sluta pressa mig själv fysiskt, så ont som jag har nu går det inte att bara äta några värktabletter och sen köra på som vanligt. Så jag ska ägna några dagar åt att försöka HELA min trasiga rygg. Ätit voltaren hela dagen idag, men isåfall är ju frågan hur ont jag skulle ha annars? Och vad ÄR det om? Nog om saken.

Igårkväll fick vi ett ryck och åkte ut med barnen + L till Elin och Blomman, mysigt! Så vi satt där och häckade, drack öl och champagne och snackade skit och det var mycket nice. Idag har barnen åkt skoter och sen fick vi skjuts hem... me SO tired!

Sådär skönt trött att det bara surrar i hela kroppen. Man kan ju faktiskt gå och lägga sig...... hahaha


Kommentarer
Postat av: Petra

Den var faktiskt lite ruggig Mirrors. Jag var vetsskrämd för speglar i en dag typ. Har du ont i ryggen? stackare, voltaren är inget kul. Mgen blir fucked up till slut. Ta hand om dig, det är du mer än värd

2009-01-12 @ 11:37:56
Postat av: tessa

Jaa, jag vet! Samma här! Och jag har alltid varit sådär nojig för speglar öht så den här gjorde inte saken bättre ;)

Jag funderar på att köpa såndär kräm för då slipper magen ta stryk... tack så mycket :)

2009-01-12 @ 15:00:00
Postat av: Nina

Den där har jag också funderat på att se ett tag, man kanske skulle ta och göra det inom kort. Var lite osäker på om den skulle vara totalt B-ig... vilket iofs kan vara lite charmigt det med ibland.



Hoppas ryggen blir bättre snart. Värk är inget kul, I know...

2009-01-12 @ 22:25:53
URL: http://tankgirrl.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0