lovely lördag del 10000

Vafan. Jämt när jag ska logga in här så råkar jag skriva publishme.BLOGG.se och därmed hamnar hos nån jävla apas blogg... störigt!

Men eftersom det verkar viktigt för alla att ha så många läsare som möjligt, så kanske det är det såsett ganska bra namn, kanske finns fler än jag som halkar in där på ett bananskal hela tiden ;) Själv kunde jag inte bry mig mindre hur många som läser. Huvudsaken är väl att RÄTT personer läser? Skiter väl i om Arne Svensson är inne och läser min blogg liksom. Fuck him and everyone who looks like him! (and fuck ´em to! ;P)

Nåväl. Lördag! Hur skönt är inte det här då? Har tagit ett långt och skönt bad, solat, myst med mina pöjxx och så har vi spelat Guitar Hero! Premiär för mig. Jag kan erkänna att jag rockade inte för fem öre, jag kan nog helt ärligt erkänna att jag var sämst i världen! Men det var svåååårt ju ;D

Annars så är det drama här. Mycket som händer och mycket jag inte kommer skriva om i min blogg för det är för personligt och känsligt. Drama ja, som sagt.
Utöver det och all energi det tar så är det bra ändå! Känner det liksom bubblar i mig av liv... :)

Jag har verkligen ingen aning om vad som händer ikväll. Igår var Kayan och Lina här och häckade, sen drog de + Dani ner på stan... Själv satte jag mig framför datorn och blev msn-hysteri här, kändes lite skumt att ha druckit några öl och sen sätta sig vid DATORN när man annars hade dragit ut, men det var lugnt :D

En gammal vän från Göteborgs-tiden ringde mig - Nick! Huuuur kul som helst! Ska ringa honom sen igen idag för vi ska klura ut något datum som han ska komma upp hit. PÅ TIDEN! Brukar gå knackigt att snacka engelska eftersom man lyckas bli så rostig mellan gångerna man verkligen snackar det (förutom meningar och ord här och där konstant...) men gick himla smooth inatt. Najs.

Funderar lite om man ska göra någon god middag och bjuda över lite folk :)


Nu måste jag gå och göra något, det kryper i mig av rastlöshet! ADIOS.......

Kommentarer
Postat av: Marie

Känner igen det där med publishme...och håller med.

Vilken myslördag du haft då, själv var jag o jobbade o sen till Birsta för att handla hyllor till barnens rum, måste fixa till där nu så de får fint.

2009-01-25 @ 10:17:39
Postat av: tessa

hehe ;) sanslöst, gör alltså det HELA TIDEN! ;D



oj duktiga du... men skönt att fixa saker klart och styra upp lite ordning :)

2009-01-25 @ 18:04:26
Postat av: Linda

Haha...ja men jag var också KASS i GH...jag trodde jag skulle rocka men haha...pinsamt dålig! Men det bjuder jag på :D

Min plan är att öva lite i smyg, varje dag...för att sen kick ass!

2009-01-25 @ 18:42:17
Postat av: Marie

Jag älskar att fixa, snickra och dona. Jag önskar mig en egen "snickarverkstad" faktiskt.

2009-01-25 @ 20:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0