film-snack

Känns som att jag sett flera sevärda filmer på sistone!

HAHAHA, bara för det nu när jag skulle nämna några kommer jag bara på den jag såg igår: AMERICAN GANGSTER. Har ni canal+ då smäller ni på tv:n inom några dar, ok? ;) Muchos fascinerande. Och ja, allting! Så nu är jag lite kär i Russel Crow.

Jag tycker det är så skönt ibland att glo på film, för jag går HELT in i filmen (såvida jag inte är på stirr-humör och inte kan sitta still och inte kan fokusera, eller om filmen har en för seg start...)
Kollade även på Twin Peaks häromkvällen, och det är pur kärlek ska jag bekänna! Jag Ä-L-S-K-A-R Twin Peaks, varenda karaktär som medverkar där i är jag DJUPT förälskad i!  Även BOB, hahahaha :D Så det är jävla massa kärlek här. Lööv lööv lööv!



Men Twin Peaks är det bästa som gjort tycker jag, går inte att mäta med någonting annat! Ett tag brukade jag ha soundtracket till städmusik, det måste styras upp snart igen! Tessa går runt och dammar och donar till flumlåtarna liksom :)
Dags för ett TP-race snart igen. Från start till slut, inklusive filmen!

Nu vet jag inte vad min poäng var med det här inlägget, så ska ta en värktablett och gå och lägga mig tror jag ;D


Kommentarer
Postat av: elli

T.P is the shit!

Jag slukade ju alla avsnitt när dom visade på Tv4 GULD, så jag fick min dos då! :D

2009-01-15 @ 23:52:38
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: Nina

Twin Peaks ÄR fan bäst!!!

Fast Bob är scary as hell... fortfarande... :O

2009-01-16 @ 00:20:52
URL: http://tankgirrl.blogs.se
Postat av: Lottie

I lööööv the TP! <3

2009-01-16 @ 06:29:06
Postat av: Marie

Älskar TP jag med och filmmusiken är helt underbar.

2009-01-16 @ 09:35:51
Postat av: tessa

Ni är en hög med bejbs med klockren smak hör jag! Ska gå in på youtube NU och lyssna loss! :D Puss på er!

2009-01-16 @ 14:32:02
Postat av: Madde

Ahhh.. Agent Cooper!!! Snygg han var där!!!!

2009-01-21 @ 11:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0