dagvild till MAX

Hola!

Är totalt dagvild. Känns verkligen som söndag.... eller något. Men det gjorde det igår också, igår ännu värre! Det coola med det är att det känns inte ALLS som att man ska dra iväg och jobba helg sen! Hehe ;) Kommer kännas som att jobba vanlig vardag, which is totally GOOD.

Pappa och D har varit iväg och handlat diverse byggmaterial, sen skjutsade jag upp D på sjukhuset igen. End of permission. Själv ska jag strax gå och handla middagsmat och annat och dona med middag sen dra iväg och jobba kväll.

Försökt "dejulifiera" mitt hem, men orkade inte mer än att byta julgardinen i köket mot den vanliga ;) Det tar däremot emot att slita ner ljusslingor och annat, så gör inte det idag helt enkelt... :P

Usch vad jag är trött idag... riktigt sömnig! Men samtidigt börjar jag vakna till liv (japp, längst reaktionsförmåga i stan i vanlig ordning, hehe) Har inte orkat ringa någon så förlåt om jag lovat att höra av mig. Kände mig SÅ asocial igår när vi kom hem. Kanske man borde sminka sig lite? Brukar ha en psykologisk effekt, det där!

Adios!


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag lullar omkring här och känner ena sekunden att visst 17 det är onsdag för att sen komma på att det är söndag. Eller är det det?

2009-01-04 @ 11:44:54
Postat av: tessa

Nej alltså jag har faktiskt ingen aning :D Sanslöst... men snart helgdag igen mitt i veckan också för att förvirra saker och ting ännu mer ;)

2009-01-04 @ 21:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0