Dagen efter

Nyår var riktigt lyckat! Glada miner och no drama, precis som det ska vara ju!

Just nu känns det mest skönt att nyår, jul och hela skiten är över - även fast det varit trevligt. Nya tag!



Fick tyvärr inte någon bild på klänningen, men hade en kort silverpaljettklänning under pälsboleron. Feijjjjnt!

Stackars Elin har åkt på magsjukan, hon blev sjuk inatt... och nej, det är nog inte vanlig baksmälla trodde hon ;)


Adrian hjälpte mig med att göra snittar innan vi stack hemifrån. Jag jobbade till 16, så kan lova att det var snabba ryck à la TESSA TURBO eftersom vi skulle dra iväg kl 17! Och då kan t.o.m jag vara snabb.


Raketer är ingen favorit, men hör till!  Vi smällde ett tag, höll inte på sådär överdrivet länge.


Nu måste jag lägga mig på soffan innan jag svimmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0