Adrians dag!

Grattis min älskade äppel"bebi" på fyraårs-dagen! :D How the HECK blev du fyra, min älskade guldklimp? Mammas temperament och miner upp i dagen :D Att följa din utveckling varje dag är en gåva, dina skratt och bus värmer mitt hjärta :)
Även om allt är jobbigt ibland så blir jag så full i skratt att det bubblar inom mig av dina funderingar, din charm, dina upptåg och alla dina egenskaper :) ÄLSKAR dig och kommer alltid finnas här för dig, Adrian Ronnie Anthony!!!! Yangster Mini-Gangster :D El Macarini, Ini Mini Äpplorini :D



Vaknade tyvärr (alldeles för sent) med en fet ångestklump i magtrakten. Ska göra det bästa av dagen så el äppelbäbo får en bra dag, men jag säger bara...

VAD i helvete skulle man göra utan musik och sina vänner? (barnen tänker jag inte ens nämna för det är så självklart...) DÖ rakt av!!!! T.o.m den värsta av alla dagar, musik får mig i alla fall att må lite bättre, om än bara för en stund när man lyssnar... och vännerna.... <3 kanske en självklarhet, men ändå värt att upprepa gång på gång! I LÖÖÖV JOOOOO!!!!

Nu är det Black Ice som går här, tycker ärligt talat att den växer varje gång jag lyssnar på den. Gubbarna rockar arsle fortfarande, that´s for sure! Pissigt att man missade dem, men hade ju ändå inte kunnat gått pga magsjukan... var säkert grymmengrymt.

Under dagen ska jag fixa något slags tårt-aktigt... får väl lite besök också under dagen här. Är ledig idag i alla fall och det känns gött.
Är himla svårt att dosera insulinet vill jag lova, eftersom ingen av dem har fortfarande riktigt fått tillbaks aptiten efter magsjukan... (förutom JAG, såklart... always ultra) det är inget roligt att tvinga i dem dryck/mat för att de måste, de har legat lågt i blodsocker X antal ggr senaste dagarna. Adrian spydde igår för D tvingade i honom en sån där dextrosol (han hade ju inget val eftersom A vägrade äta/dricka och låg superlågt) de GILLAR inte ens söta saker, förutom klubbor, men en liten klubba gör varken till eller från på blodsockret...

Fortsätter lite senare, nu ska jag försöka städa här. Yeeees, idag IGEN, men det är ju ett everyday-projekt eftersom prylarna liksom har ben och springer fram så fort man ej håller ögonen på dem. Jag är övertygad om detta.

Kommentarer
Postat av: Majja Star

GRATTIS TILL SÖTADI!



Önskar jag kunde komma över till er idag.



PUSS.

2009-02-24 @ 16:36:26
URL: http://majjastar.blogg.se/
Postat av: Linda

GRATTIS!!!! Lillplupp...de börjar bli på tok för stora nu...!

2009-02-25 @ 10:25:26
Postat av: Petra

Ett stort grattis till Äppelpeppel, stackare som varit magsjuka de med. Hoppas aptiten kommer tillbaka

2009-02-25 @ 12:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0