kinesisk huskur

Vaknade såklart upp med PAIN värre än nånsin, men tur att det finns värktabletter här i världen! Hehehe ;) Kom att tänka på den där kinesiska huskuren som lindrade min öronvärk på min 30-årsdag, så jag har glidit runt här med fet mössa inomhus och en liten tygbit med salt i (efter den micrats) i örat :) Huskurer ROXX!

Har seriöst aldrig ätit så mycket värktabletter som detta år hittills, det som är bra med det är att (troligtvis) pga alla anti-inflammatoriska så har ryggen som plågat mig iaf tyckts "läka" ihop :) (OCH PEPPAR PEPPAR!!!!!!!!!!)

Låter väl som värsta krämp-ältande gamlingen, men det är min blogg så don´t even go there.

Nu ska jag förvisso inte tjata mer om det, utan istället njuta av att SOLEN lyser in genom mina fönster :) Har städat lite här och känns coolt att Adi och jag får tid ihop (kommer inte ens ihåg när BARA han och jag gjorde något senast?) Vi kommer hinna mycket på en vecka! Och vi ska strax ut på en liten snowracer-tur. Har laddat upp med ägg/kaviar/ostmacks-moleri och mängder med kaffe, haha. Kanske likabra att vänta på toadags först ;P (få inga mysiga visioner nu!)

Igår hade jag tänkt gå ut en sväng, men mådde ju inte bra för fem öre. Så höll mig inom husets 4 väggar och det känns ändå ganska okej... vafan, är man inte frisk så är man inte.

Lejter skejter! Eller kanske Helter Skelter!

Kommentarer
Postat av: majja star

LOOOOOOVE YOUUUU!

2009-03-01 @ 10:11:56
URL: http://majjastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0