halsfluss

Vaknade och var DÖENDE, kan inte säga att det är värre eller sämre än igår, men lika ILLA.

Ringde vårdcentralen så vi har varit där, kraftig halsfluss. Har fan aldrig haft såhär ont i hela mitt liv. Igår morse var L + L + G här på besök, efter de åkt så brakade allt lös... låg och bara skakade hela dagen på soffan, så ONT i hela kroppen och hela ansiktet värker - öronen och halsen ska vi inte ens prata om...
Har helt ärligt inte kunnat ta hand om barnen, även fast jag ätit painkillers som godisbitar. Nu har jag köpt lite mer ipren och alvedon och kombinerat, så nu kan jag för tillfället sitta upprätt i alla fall. Yeeha!

Jo för det här behövde man ju mitt upp i allt BAJS...

Kommentarer
Postat av: Lottie

Åh fyfan... :( Hoppas medusinen (sic) tar riktigt fort. Halsfluss sux.

Kram!

2009-02-12 @ 16:56:47
Postat av: Marie

Krya på dig!

2009-02-12 @ 23:26:25
Postat av: tessa

It really SUXX bigtime! Tack och kram på er!

2009-02-13 @ 15:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0