FUCK

Just nu har jag SÅN panik.

Tog en välförtjänt SOVPAUS efter jobbet (ej powernap, jag överskred nap-stadiet med säkert nån timma med flit eftersom jag var SÅ trött...vet inte vad det är med mig den här veckan, kanske är efter penicillinet?) vaknade upp och hade ONT i halsen och höger öra :(

Vafaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!! Kan jag pliiiis få bli frisk eller? Vilket jävla slöseri med tid. Tredje helgen jag mår piss.

Första; halsflussjävel och FEBER. Andra: magsjuka från underjordens mörker.
Denna: ?? Jag väntar otåligt på bättring. Just nu är jag redo för soffans uttjatade liggläge :(

Jag skulle ju hittat på något roligt ikväll hade jag tänkt, ledig lönehelg och allt... och D + E drar till fjällen imorgon... men nu känner jag mest bara för att DRA NÅGOT GAMMALT ÖVER MIG.

Sorry värsta gnäll-inlägg men jätteroligt att vara trött som ett pensionärshem OCH ha svin-ont hela tiden och må illa :( FUCK!

Kommentarer
Postat av: Lottie

I know the feeling... Sitter ju själv med satans magsjuka från underjorden denna helg.. Trodde den hade lagt sig till idag... Men icke... Började om ikväll när jag ätit.. Gaaaaaaaaaaaaaah! :/

Hoppas hals + öra ger upp o inser att det inte är nån idé att kriga.

Kram!

2009-02-28 @ 01:01:44
URL: http://libitina.blogg.se/
Postat av: tessa

Gaaaaaaaaaaah! Låt oss bli friska NU! Vem fan har tid för sånt här trams. >:/ Kramkram!

2009-02-28 @ 12:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0