desperado

Alltså jag är desperat, orkar inte må såhär! Har inte gjort något annat än att grina pga smärta senaste dygnen... råkade kläcka ur mig "joo men det är nog tack och lov LITE bättre idag, även fast jag fortfarande har jävligt ont..." jo för SÅ ska man ju alltid säga!

Ungefär efter det började ÖRONEN värka värre än nånsin.

Det som är "bra" med det här är att ibland efter ett gäng alvedon + ipren har jag t.o.m orkat läsa, läst ut hela två böcker... något jag längtat efter att bara ligga och göra med gott samvete hur länge som helst!

Daniel skulle åkt till Göteborg till min bästa Maddis (och Claes) och hälsat på, för att vi skulle få lite distans från varandra... men tack vare detta FUCKING SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT så blev det givetvis ingenting av det. KUK!

MEN Daniel är just nu något bättre än mig, så han är iväg och handlar middag, glass, chirre, halstabletter och annat nödvändigt... tur det, för jag hade inte fixat att gå en meter. Kanske tur i oturen.

Tänkte tröstshoppa på nätet, haha, men kom på mig själv med att tänka att jag vill fan inte ha nånting... behöver ingenting... vill bara bli FRISK igen! Påminn mig om det senare, gals ;)

Om jag orkar tänkte jag glo på Vicky Cristina Barcelona sen...

<3 på er.

Kommentarer
Postat av: Lottie

När du kryat på dig kan vi hitta på nåt riktigt kul! Eller bara dra ett par dagars chill. Kram!

2009-02-13 @ 18:02:04
URL: http://libitina.blogg.se/
Postat av: Helena

Usch jag lider med dig... Det är jobbigt att vara så risig sen när planer faller sönder så blir det ju än jobbigare... Hoppas det går snabbt över. Kram

2009-02-13 @ 23:25:23
URL: http://limeblossom.blogspot.com
Postat av: Marie

Krassliga här med, men långt ifrån i klass med dig. Ont i HELA kroppen...fy.

2009-02-14 @ 11:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0