blue

Konstig dag.

Känner mig inte som mitt gamla vanliga flamsiga skrattiga jag, utan ganska lågmäld och dyster. Vetefan vad det är som är "fel", men tror det är mest att jag börjar bli så grymt less på vintern nu! Bara går runt och fryser och det är helt grått och snöar ute. Och vackert, sure, men ENOUGH nu för faan!
Brukar inte gå och reta mig över vad det är för väder, är ju ingenting att göra åt saken liksom... men detta börjar tära på mig. Såerebah.
Det har kommit så otroligt mycket snö denna vinter, man ser knappt nånting när man kör bil pga alla snövallarna vid sidorna av vägarna... which is beautiful, som sagt, men någon måtta får det vara :P

Hehe.

Jaha, jag är ledig annars och det är gött! Varit på stan, fikat och bl a shoppat ett par lackkilklacks-peeptoes (oj vilket långt egenkomponerat ord det blev ;D) De var snygga, cleana och SKÖNA, t.o.m ;) Tyvärr känner jag mig inte lika upprymd som jag brukar över shopping nuförtiden... insett att det ofta fyller något slags tomhål för mig oftast. Men det är klart, den som inga skor har, han får gå barfota - och det blir förbannat kallt! ;) Nu är det ju inte peeptoe-säsong än, förvisso, men det kanske blir det snabbare än man tror... HÖHÖHÖ!

Även varit en runda på el Systemo och inhandlat nödvändigheter i form av ÖL. I could actually have one NOW.

Hade jag inte haft barnen och jag inte skulle upp tidigt imorgon och köra så skulle jag LÄTT lurat med någon ut och slagit klackarna i taket, just because I need it! Tänka på något annat, om bara så för några timmar.

Nu har jag mobil igen så sms:a gärna era nummer PLIIIS. Tyvärr måste vi lämna tillbaks våra jobbmobiler igen senast, säkert nån fkn besparingsåtgärd... I will miss it! Fast nu har jag ju en egen igen, så ingen panik.

Daniel är hemma en sväng idag, han drog annars iväg i lördags för vi har varit i stort behov av SPACE.... Vet inte hur länge han kommer "bo" hos S, men det märks... alltså vi är inte ovänner, men det är som det är här.

Nu ska jag gå och pussa på mina barn och slänga in en maskin tvätt. Vafaaaan ska man göra med sitt liv egentligen? Hehehe... 17:19 och jag är RASTLÖS!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Majja Star

LOVE LOVE LOVE!

Ursäkta att det blivit så struligt med telefonerandet. ( snyggt ord va? ;))

Jobbar natt nu men imorgon är jag ledig så testa att ringa då baby love!!!!!!

2009-02-18 @ 21:33:45
URL: http://majjastar.blogg.se/
Postat av: t-rex

jag TELEFONERAR dig idag em baby! :D <3

2009-02-19 @ 09:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0