bättre

Godmorgon! :)

Har sovit max 2 timmar inatt. Gick ändå upp för jag kände mig så pigg när jag vaknade för en stund sen, och gav nästintill upp ett glädjetjut för att jag mår en MILJON ggr bättre än igår :D
Nu står perkolatorn och äggkokaren och ger ifrån sig hemtrevliga ljud i köket.

Man skulle inte äta i direkt samband med penicillin-intag, men JO-O, efter gårdagens sprutt-i-bang-bang lärde jag mig en läxa! Eller min numera sargade röv. Så har tagit Äkta Vanilj Yoghurt Choklad med den nyss (och nix, den var tyvärr inte lika god som den lät...)

Ååååh vad nice, tänk om man snart blir levande igen så man kan träffa folk och gå utomhus, dra iväg nånstans.... aaaah....

Nu ska jag gå och käka äggmackor, dricka X antal koppar kaffe... lösa korsord à la pensio och glo på Rock of love BUS.

See ya!

Kommentarer
Postat av: Lottie

Skönt att börjar gå till sig. Rövdramat lägger sig nog med. Antingen lugnar magen ner sig eller så utvecklar du pansar där bak. :)

2009-02-14 @ 10:48:33
Postat av: tessa

... eller så kör jag stenhårt med bedövningssalvsinkletad buttplug ett tag ;)

2009-02-14 @ 22:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0