sunny

Oh GOOOOOD!

Även jag kan få en släng av brudighet och övertolkning, tydligen. ;) Dööör över mig själv! Tack E för din support, som vanligt <3<3<3<3 :D Övertrött, sms-o-rama och msn samtidigt är absofuckinglutely ingen bra kombo!

Idag är jag ledig och solen lyser och har lite planer sen... allting kan vara värre! :) Tänkte sova ut som ett svin idag, vilket sket sig som vanligt då jag vaknade klockan 7:30, inte pigg som en mört men en kan-absolut-inte-somna-om-mört. Gick istället upp och vräkte i mig 32 knäckemackor med ägg, kaviar och ost. MUMMA! Jag bor alltså hos Lillan nu, och det funkar fint. Naturligtvis lite krångligt med merparten av mina prylar och kläder är i huset. Grinade floder igår över att barnen inte är nära mig... gör så jävla obeskrivligt ONT!

Min barnlösa vecka. Inte barnfria! Känns så sjukt tomt, ungarna tillför så mkt liv... deras skratt, deras spring med lätta steg... men antar att det är de här veckorna jag ska shape up, passa på att samla krafter och bara vara Tessabiatch. Och Lillan är Miss Inga from Sweden när vi är barnlösa. Hehe ;)

Nu ska jag sminka bort min blåtira (2 veckor idag, ta-daaaa! Börjar fundera på om den kommer stanna kvar för evigt)

See ya later, bejbs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag finns här som stöttepelare alltid! ;D

Överanalyserande brudbrud-hysteri - you gotta love it som fan! Hahaha! ;)

(Jag tror att alla drabbas av den ibland.. hehe)

PUSS!

2009-04-29 @ 22:28:45
Postat av: Elli

GAAH!

Jag skrev ju just en kommentar som försvann i tomma jävla intet tydligen.. :D

Men jag gör ett nytt försök nu då :

Jag finns här som stöttepelare alltid,söto!

Överanalyserande brudbrud-hysteri.. Den bästa sorten, hahaha! ;D

Man kan ju inte låta bli att skratta åt det efter allt vi snackat om.. You know.. ;)

Men jag tror ju iofs att dom flesta får en släng av det där ibland.. ;)

Puss & lööv!

Gapa stort! :D :D

2009-04-29 @ 22:32:09
Postat av: Lisa

Ledsen över att ni har gått ifrån varandra, måste kännas hemskt ang barnen :(

Blåtira?! Huur?

2009-04-30 @ 08:59:35
URL: http://mommy666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0