insnöad

Förkylning eller allergi?
Sitter här med den där hemska smaken av röv/metall i halsen, känns som jag vill hosta upp en halv hönsfarm men händer inte ett skit på hostfronten.
Bara att vänta och se. Inte för att man nånsin har tid att bli sjuk, men nu har jag verkligen inte tid till sånt här trams!

Har extrem träningsvärk av allt mc-åkeri, hur man nu kan få det? Haha. Alltså jo litegrann kanske, men det känns som att jag sprungit ett MARATHON just nu. Bara längtar tills det är dags att krypa ner i min SÄNG och slippa kliva upp aptidigt imorgon! :D Samtidigt tycker jag det är ganska skönt med träningsvärk, på något skumt sätt... 3 sovmorgnar i rad har jag att se fram emot. Finns helt klart fördelar med min bransch - ibland ;)

Det är väl det som tar mesta tiden för mig nu och nån vecka till, körningen... kommer lägga nästan allting annat åt sidan nu. Låter väl skumt, precis som att jag kör dygnet runt... men jag måste helt enkelt göra en sak i taget och fokusera på det. Och blir väl mycket tjat om motorcyklar och allt nu, men THAT´S WHAT I DO FOR THE MOMENT. Var dock skönt att dra iväg en sväng innan, tack L! :)

Nu får ni dregla över en Triumph Speedmaster sålänge, så hörs vi en annan dag!


Kommentarer
Postat av: Marie

Yaaiiii, fin hoj! Längtar efter att köra jag med, får se om jag köper ny hoj nästa år...det börjar klia i fingrarna nu ;)

2008-09-11 @ 12:46:03
Postat av: tessa

Ja, Triumph har flera upphetsande modeller ;D Undrar just hur de är att köra? Vad vill du ha för hoj? Förstår att det börjar klia ;) Kram!

2008-09-11 @ 19:25:20
Postat av: Marie

Första hojen var en chopperliknande skapelse, sen köpte jag en landsvägshoj och nu senast hade jag en plastracer så jag funderar på café-racer nu...har ett projekt stående i gargaget som jag vill börja bygga på...har det mesta men vill sälja motorn och köpa en v-twin. Det är ju det där med tiden som inte riktigt räcker till...så jag kanske införskaffar en körklar hoj till projektet är färdigställt. Har alltid drömt om att bygga en egen hoj så nu är det dags!

2008-09-11 @ 22:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0