Sweet!

Nyss hemkommen från ännu en körning, och till skillnad från gårdagens halvknackiga körning så gick det himla bra idag! SÅ otroligt skönt!
Och än en gång känner jag att jag faktiskt KANSKE klarar uppkörningen (som är SNART ja) igår kändes det otroligt långt borta. För all del, troligtvis mest för att jag kände att det började fel- inget katastrofalt fel, men kändes så himla ryckigt och mer osäkert igår helt enkelt. Det i kombination med jävla huvudvärk kan ju sätta vem som helst ur balans. (ska inhandla ipren idag så jag överlever några dar framåt!)

Grejen är den att jag vill inte bara klara uppkörningen för att jag hade tur, utan för att jag KAN köra! Tycker inte den ekonomiska biten heller är så viktig, behöver jag tusen lektioner för att verkligen KUNNA så får jag väl ta det och ta kostnaden. Jag tänker inte i negativa banor bara för att jag tänker att jag KANSKE klarar den, jag känner själv på vilken nivå min körning ligger och som sagt vill jag kunna köra och inte hänga upp allting på tur just den dagen. Ja, ni kanske fattar hur jag menar.

Är himla nöjd med mina lärare iaf, jättebra både Kicki och Sören! Imorgon är min sista lektion, hoppas det känns lika bra som idag :)
Ni som vill ha körkort men inte har, just fucking DO it! Alltså känslan och friheten det för med sig att ha bil (ja eller hoj, whatever) är SÅ skön! Finns ingen anledning att skjuta på det. Eller så är det bara jag som är motorsexuell ;)

Annars inte mått så bra några dar, mest pga det känns som jag rasar ihop fysiskt pga all press lately. Jag är inte ett piss hypokondrisk, men att vara undersköterska kan ibland ställa till lite problem - är t ex övertygad om att jag har skyhögt blodtryck just nu, så måste nog kolla upp det ;) Ska be nån sköterska på jobbet sen ikväll. Alltifrån hjärtklappning, mardrömar och HUVUDVÄRKEN från hell dårå.

Är halvrisig på att höra av mig just nu också, men det förstår ni som vet hur allting är här. Och TACK att ni finns mina älskade vänner! Känner mig som en älto just nu, men I´m gonna be just good ol´ Tessa-biatch igen, lovar! :)

Kärlek!/T



(och NEJ, tänk inte ens tanken på att det där är JAG för då måste jag mörda er! :D)

Kommentarer
Postat av: elli

Haha, jag började skratta åt bilden nu - fick visioner om TESSA 83 ÅR glidandes runt på MC! ;D

2008-09-17 @ 22:45:35
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: tessa

erkänn snygg jag är? :D

2008-09-17 @ 23:32:04
Postat av: Lottie

Ha ha ha jamen det var ju så likt ju? ;D

Älta på du... man måste göra sånt ibland. :)

2008-09-18 @ 03:58:51
URL: http://libitina.blogg.se/
Postat av: tessa

tack söto ;)

Och TACK än en gång, ja, ibland bara MÅSTE man annars blir man galen.. tur det finns underbara människor som orkar med att lyssna :)

Puss på er!

2008-09-18 @ 23:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0