pissed&proud.com

Idag vaknade jag och var på DET HÄR humöret


Dvs SKITHUMÖR! Arg som ett bi och värre blev det. Munsår från HELVETET som vägrar läka, trotsiga barn (och yepp, givetvis blir det värre när man är på sånt här humör, det är jag fullt medveten om) Fuldag och allmänt taskig ögonbryns- och hårdag. FUCK! Kände för att gå runt till 99 % av jordens befolkning och peta in kräftrester från augusti -99 i brevinkastet. (inte till DIG såklart! ;D bara alla andra fuckers, hehe)

Men tur ibland man har ett jobb att smita till när allt är kaos ;) Känner mig faktiskt helt ok nu... tänkte vakna på rätt sida imorgon ;D

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag ÄLSKAR verkligen ditt sätt att uttrycka dig, det med kräftresterna var ju klockrent! :D

Hoppas att morgondagen blir bättre, honey!

2008-09-30 @ 23:17:49
URL: http://tankgirrl.blogs.se
Postat av: Petra

Titta någon mer som jag=)

2008-10-01 @ 12:56:40
Postat av: Majja Star

Du ser ut som en busunge sötis!!!

2008-10-01 @ 21:52:42
URL: http://majjastar.blogg.se/
Postat av: carro

Inte illa att vara cute när man har en fuldag ;)

Munsår suxx! Tror att såna där munsårs-salvor bara hjälper om man har herpesvirus, but I could be wrong.

2008-10-02 @ 00:22:45
Postat av: tessa

puss på er!

2008-10-03 @ 23:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0