pimp my RIDE!

Aa-aaaaa! LEDIG idag, och det känns ju helt obeskrivligt bra! :)
Jag har svårt att somna om kvällarna, för ligger bara och tänker på allt roligt jag ska göra dagen efter/framöver (etc) kläder och smink... *stöörd* Ligger liksom och speedar upp mig och blir helt stirrig och har inte TID att sova, trots att jag är trött.
Anyway. tänkte ta en dusch och rycka upp mig ur mitt pyjamasdrama (även fast det är livskvalitet att kunna glida runt i det och bara njuta!)
Sen ska jag åka iväg en sväng och leta lite efter bilklädsel, vi har köpt en gammal härlig Volvo 240 till mig - VIT såklart à la 90-tals-vibes :D (BILLIG... vi måste ha två bilar) Och den ska pimpas till max! Nu är jag förvisso fattig som en gammal kyrkråtta, men GLO är gratis. Och på eBay fanns ju diverse härliga bilklädslar, what about porrig röd zebra, t ex...? Vi får se vad det blir, but it´ll be fuckin´HOT :P

Sen råkade jag i samma ebay-sökning halka in på TOALETTSTOLSSKYDD. Eeeeeeeh.......? USA så det stinker om det! Hello bakteriehärd nr 1! Men det är ju skitsamma, för det är ju så CUUUUUTE.... (eller inte!) Vad sägs om den här t ex...?

Rosa fluffig leopard.... Peggy Bundy skulle nog gilla det i alla fall! ;)
Eller varför inte...

... lite härlig flamingo-attityd i livet? (nog för att jag älskar flamingos, men...... nåja...)



... om det inte duger med fluff, leopard eller flamingos kanske stora INSEKTER faller någon i smaken...? MAJ GAAAAWWWWD säger jag bara! :D
Erkänn ni blev lite horny nu!

Jag har superlust att åka motorcykel, men mest lust att åka och sno körskolans suzuki ;) Daniels sitter jag inte så bra på, glider bakåt så fort jag gasar upp lite, och får "hålla emot" så jag får ont i ryggen... och dessutom är den helt TUNGSTYRD, och jättetung att lägga ner i kurvor, osv... men ska ta en liten sväng idag tänkte jag, för att ge den en chans till ;) Kanske blir bättre om jag kör en sväng? Lär mig MEJA ner den brutalt :D

Ha en superbra torsdag! Snart helg igen! YEEHAA.

Kommentarer
Postat av: elli

Rosa fluffiga toiletseats.. jag tror jag smäller av! ;D

... fast det fick mig ju att vilja se Våra värsta år i repris, hehe.

Hoppas det går bra med PIMPANDET av porr-åket! ;D

2008-09-25 @ 23:02:52
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: tessa

Hehe, kanske landar det ett fluffigt toalettsits-skydd i Ugglemossen snart ;D Jaa jag VET, värsta suget efter VVÅ, speciellt avsnittet där Peggy pimpar upp deras toa och Al får panik av allt fluff :D

Jag har sån beslutsångest så har inte kunnat köpa något än... daah! ;)

2008-09-26 @ 09:48:52
Postat av: elli

Landar det ett rosa-fluffigt toaskydd här så lär jag få Al Bundy-panik! ;D

Minns det avsnittet oxå, hehe!

Beslutsångest suxx som vi vet.. ;D

2008-09-26 @ 23:32:12
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: tessa

HAHAHAHAHA, ser det framför mig! :D

Beslutsångest suger verkligen, har fortfarande inte bestämt mig ;) grr

2008-09-27 @ 21:59:06
Postat av: carro

240 är ju så sjukt koolt! :D

Den där flamingo-kreationen kommer att ge mig mardrömmar, haha. Du har väl sett att man kan BRODERA såna också? Jag vet att du vill.. XD

2008-10-02 @ 00:16:03
Postat av: tessa

Ja, riktigt hederligt KLASSISKT! :D



Hehe, for real!? :D

2008-10-03 @ 16:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0