ledig dag + försök till shopping ;D

Vart tog min kväll vägen då?
I´d like to get it back, please! (och jag sa tack och artighet ska man ju komma långt med...?)

Fan. Känner mig sådär supertrött även idag. Har kämpat och kämpat för att inte låta höst-tröttheten get me, och tänker inte ge upp nu heller...

En mysko sak hände idag, skulle fika med Lottie + Anders och plötsligt bara svartnade allt för ögonen... kallsvettades, synen försvann och kände mig helt borta. Det gick bra till slut, tack och lov, men fyyyyyyy vad sånt där är obehagligt!
När jag var yngre hade jag ganska lågt blodtryck och kunde få blodtrycksfall, men det har jag inte längre... svimmade några gånger inom en kort period, och vågade knappt gå ut (back in the days)... tänker inte låta detta sätta några spår, men känns ändå inombords, just den där otryggheten när man inte är hemma och något sånt händer. Tur jag inte var ensam :) Brukar ha en tendens att få Lottie att shoppa som ett svin, och själv inte köpa ett skit ;D Idag köpte vi knappt någonting nån av oss. Är det inte typiskt det där, när man HAR tänkt köpa nåt så hittar man nästan inte nåt? Hittade en fin väska med nitar, men då tog SNÅL-ARNE över. Lika bra det, konstaterade jag efter mitt besök ikväll på internetbanken... KUUUUK!

Jaja. Ska glida i säng nu... en rolig bildserie bara :)



HAHAHAHAHA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha...ja, och den tjejen han kollar in har ju HÖFTER!!!

Undrar om Viktoria ens vet vad det är?! HAHAHAHAHA!!! Klockren!!!!

2008-10-01 @ 16:02:43
Postat av: Linda

Det var jag som skrev...skyller på totalt kasst minne, åldern kanske?! :D

2008-10-01 @ 16:03:29
Postat av: carro

Moahaha!! Bästa på länge! Han kanske är sugen på lite meat on the bones ;P

2008-10-02 @ 00:17:08
Postat av: Lottie

Ha ha ha jag förstår att han kollar in brudarna med ett mer normalt ass... han har ju 4 småpojkskroppar hemma, varav den ena är hans fru. :S

2008-10-03 @ 13:12:11
Postat av: tessa

Hehe precis....

2008-10-04 @ 16:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0