Jag GJORDE det! :D

Ibland säger en bild mer än tusen ord - right? ;) Och bortse från att jag ser helt självgod och störig ut där, men NÅGOT nöjd dock, MUAHAHAHA!



MITT PROVISORISKA A+B-KÖRKORT!

Idag är en av de värre dagarna i mitt liv, sov inte en jäkla blund inatt - klev upp som ett vrak i morse och skakade av nervositet och ångest.
Väl på körskolan och när vi sen åkt ut på Sättna kändes det en aning bättre, var lite skönt iaf att få värma upp... gick till min stora fasa inte alls bra från början däremot, men sen lossnade det litegrann.
Nå. Sen dök vägverkets dude upp, och då brakade det loss igen... kände mig helt svimfärdig. Min tur, nervös så jag höll på att skita ner mig, spy och dö på samma gång... skakade som ett asplöv! Men fixade alla manövergrejer, inbromsningar och säkerhetskontroll och skit....

Sen ännu mer väntan... klockan 14:15 gled jag iväg från Vägverket med en inspektör hack i häl. En sisådär 30 minuter senare var jag inte speciellt övertygad om någon positivt besked när vi återvänt, men "jaha, det där gick ju bra!" tyckte han. "VA?????????? vaddå, klarade jag det?????" sa jag... YEEEEEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAA! Fast kan erkänna att jag är fortfarande helt... förstörd.... men otroligt lättad och GLAD! :D Nu kan jag gå vidare och slippa lägga det här på is till våren, schysst som sejtan att fixa det på sista tiden! Och skönt att klara allt på första försöket :D

"SO WHAT" med Pink ska bli min lucky song, för den har ekat i min hjärna hela dan - trots att jag försökt mata den med "Chains and leather" med Running Wild för peppning ;)

Nu ska jag lägga mig i en välförtjänt hög i soffan och bara slappa och läsa the Dirt. TUSEN TACK för all karma och alla tummar, sötnosar!!!! Och alla som trodde på mig när inte ens jag gjorde det.... iiihk! *gladare än gladast*

Kommentarer
Postat av: Nina

Massor med grattis! You rule!!!:D

2008-09-22 @ 20:50:01
URL: http://tankgirrl.blogs.se
Postat av: Anonym

Tusen grattiskramar till mc-bruttan!

2008-09-22 @ 21:48:48
Postat av: elli

Visste att du skulle klara det, MC-bejbi! ;D

Grattis igen!

2008-09-22 @ 22:50:21
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: Majja Star

OH YEAH! Sätt dig på bågen och kom hit!!

2008-09-23 @ 06:58:27
URL: http://majjastar.blogg.se/
Postat av: tessa

TACK DARLINGS!!!!

2008-09-23 @ 07:01:31
Postat av: Marie Öberg

D va jag som skrev d osignade inlägget ;)

2008-09-23 @ 21:43:39
URL: http://hillbillyfamily.blogg.se/
Postat av: Petra

Fan vad nice men inte tvekade du? Du är ju gjuten i en motorcykel.

2008-09-24 @ 09:53:07
Postat av: tessa

joo jag var allt lite tveksam, mest för att jag var så sjuuukt nervös - körde inte klockrent, men samtidigt gjorde jag väl inga superfel heller... :) Men såå skönt nu efteråt att det är klart! :D

2008-09-24 @ 22:14:17
Postat av: carro

(jag återvänder till mitt liv och catchar up lite här :D) GRATTIS!! YOU KICK ASS!!

2008-10-02 @ 00:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0