inställda lördagsplaner

Alltså vissa dagar är det nästan så man vill leka björn, gå i idé och till skillnad från björnjävlar inte komma fram på våren, utan stanna där tills alla klockor slutat slå... ;)
Den här dagen hade jag kunnat vara utan! Men huvudsaken är att det känns bättre nu, and it sure does.
Sov svindåligt, jobbet var en enda lång tortyr + kort med folk så jobbat arslet av oss hela högen. Mått skit idag fysiskt, ännu mer ont i handlederna än igår (och var bättre igår igen så kändes surt, gått upp och ner) nu ska jag inte älta det, men ibland undrar jag om jag är mer besläktad med nattugglor än människor, eftersom jag uppenbarligen mår så mycket bättre på kvällarna. Eftermiddagarna, framförallt, borde jämnas med marknivå!

However. Var ju bara att krashlanda på soffan när jag kom hem, sov som en gris. Vaknade och kände mig som en ny människa :) Ibland funkar naps!
Nu känner jag mig pigg efter en motorcykeltur (brrrrrrr!) och en liten promenix... den här mysiga bilden väntade på mig nu vid datorn:


Eddie hade lämnat den med flit för att han tyckte att "jag behövde se lite grävlingbajs" sa han... hahaha... urrk!

Lottie och jag skulle gått på konsert ikväll, men hon var bakis och mest soff-sugen - och jag är väl på samma nivå, eller nä inte bakis heller, men mest att jag inte orkar klä upp mig och sminka upp mig. Haft munsår flera veckor nu, fräscht! Började på överläppen... sen nu har det kommit till den undre, såklart. FUCK! Är det någon som har någon pejl på om såna där zovirax och allt vad de heter funkar...? Tips mottages tacksamt!

Nu ska jag klura ut hur det funkar att föra över bilder från min jobbkamera. *teknikbimbo*

Ha en bra lördagkväll, bejbs!

Kommentarer
Postat av: Lottie

Nice shit med BestBAJSET! ha ha ha

Zovirax är bra ja... Även om man ska ta det innan så kortar det av attacken något om man använder när det brutit ut.

2008-09-28 @ 02:05:10
Postat av: Marie Öberg

Härlig bajsbild då...blir ju riktigt sugen på lingonsylt...NOT!



Zovirax vet jag inte hur d fungerar, men Herstat är annars en "salva" som jag nyttjar. För övrigt den enda som funkar om jag får munsår. Herstat är mer en naturprodukt och den liksom "suger ur" munsåret.

2008-09-28 @ 16:18:34
URL: http://hillbillyfamily.blogg.se/
Postat av: tessa

Äckelbajs!

Köpte sånt där plåster idag... men det äcklar till sig efter nån timma, sen har jag ett sår halvvägs in i käften :S Jag dööör om inte det här försvinner snart! Herstat ska jag testa nästa gång... (eller just det, vägrar ha det här igen! ;D)

2008-09-29 @ 23:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0