Hemma igen!

Nu är jag/vi tillbaks hemma! Bussresan hem har gått riktigt bra, trots att man sitter som en paketerad sill på en yta avsett för ett mindre barn, om man går efter benlängd och rövbredd då.
Trött som ett svin och skavsår i arslet efter nattens tabascoindränkta wok, men skit i det! TACK mina brudar för en lovely cruise, ni är BÄST! I vanlig ordning har tiden bara susat iväg, men man börjar ju bli van...

Kryssningens tema i år: BEST.
Andra flitigt förekommande ord: duva, bajs, ännu mer bajs.
Dagens asgarv: sprittjuvar som blev bajjnödiga - tur det inte var vår hyttdörr som stod öppen i år! ;D
Dygnets RÄDDNING I NÖDEN; otrivin! Hade troligtvis kvävts utan den. Ac:n var ju knappast topptrimmad, om man uttrycker sig så. Även Rennie hjälpte mig att komma på fötter igår... magknip efter för mkt mackor och snus, I guess.

Men som sagt - så jääävla kul! :D Återkommer kanske med mer details.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: carro

Ja, det var så jääävla kul! Tack som fan för trevligt sälle och häng. Kram!

2008-09-08 @ 19:57:08
Postat av: Nina

Oj, det blev ju knas, det var jag som skrev kommentaren ovanför. ;)

2008-09-08 @ 19:58:14
Postat av: elli

Tack själv, ugglan! :D

Och Otrivin va ju räddaren i nöden även för mig med min DRAMATISKA nästäppa! ;)

2008-09-08 @ 22:00:38
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: Linda

Tack själv!

DU var ju MIN räddare i nöden där på morgontimmarna, med chipspåsen som jag moffade i mig! ;)

2008-09-09 @ 22:04:02
Postat av: tessa

sötnosar :)

Jaa, men det var ju inget kvar ju :D

2008-09-10 @ 21:56:35
Postat av: Linda

Joo men som jag minns det (.. ;) så moffade jag rätt så länge ur den där påsen ;D

2008-09-10 @ 23:16:10
Postat av: Petra

Tur att jag är ett vandrande apotek då=) du är för HÄRLIG med dina uttryck

2008-09-11 @ 13:40:46
Postat av: tessa

Det var för du åt sakta eller nåt :D

Ja just det ja, brukar själv vara vandrande apotek, men så länge sen jag hade magprobs - tusen tack! :D

2008-09-11 @ 19:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0