helig stund

Hallå där!

Blev utgång för mig igår, tack vare att Frisören Sören fyllde 30... käk och öleri på det, gjorde av med löjligt mycket pengar - men tur man inte är ute så ofta nuförtiden. And off course så är man ju värd det. Och så var vi ju och åt också först.

Tog det hyfsat lugnt iaf, är fortfarande lite avskräckt efter min hemska fylla för några helger sen när jag blev satt i taxi hem kl 23 och missade utgång + total minneslucka ;) Fjortizzzzz!

Men mår bara fint idag... jag ska plocka upp Lillan om en stund, så ska vi dra till Drakborgen så barnen får HÄRJA några timmar! Det är nån slags inomhusborg för barn med ett café i mitten (där man kan sitta som förälder och hålla lite lagom koll på sina små bestar ;D) och finns bl.a hoppborg, massa klätterställningar, bollhav osv... 

Men först något heligt - MORGONKAFFE och mackor!!!! You can´t beat it. Sen ska jag faktiskt ta det skitlugnt idag, ser verkligen fram emot en lugn kväll med nån bra film eller dylikt...
Mina vinterstövlar som jag beställde för att jag behöver något att jobba i kom igår (hade 40 % rea på dem så blev drygt 200 spänn bara) supersköna!

Kommentarer
Postat av: elli

Morgonkaffe och mackor is the shit!! :D

Och bra att du hade en bra kväll och inte drabbades av fjortizzzzzzzzzzz-syndromet! ;D

Puss!

2008-09-20 @ 22:33:35
URL: http://lilla-ego.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0