cravings

Jag har precis plockat in smink och sånt i vårt nya badrumsskåp. ÄNTLIGEN är det på plats! :D Man får vänta extremt länge på saker tycker jag, specellt på hantverkare... undrar just när de tänkt ta bort elementet? När någon minderårig precis skitit och glömt att spola, och man själv står sprillans naken och med olåst ytterdörr - DÅ dundrar de med all säkerhet in, oannonserade >:D
Fick en smärre chock dock när jag insåg att jag behöver rensa - IGEN...  ;) Vill egentligen sortera in i mitt nya skåp noga, men orkade inte riktigt med det idag. Ska försöka hitta någon smart förvaring till allt smink som måste stå där så man har mer översikt än att bara ställa in prylarna.

Idag har det ösregnat hela dagen, bra seg i skallen nu! Och godissugen, som ett monster! Kan ingen skicka hit en Marabou Helnöt NU, pliiiz?
Nu ska jag lägga mina barn. Japp, nattugglor även de kanske jag kan förtydliga...

Kommentarer
Postat av: Lottie

Ja men alltså... det här med att sortera o rensa i sminket... det är skitfint i en dag o sen har nån JÄVEL varit där o härjat omkring... Jaha... Det var visst jag själv det...

2008-09-02 @ 22:01:52
URL: http://libitina.blogg.se/
Postat av: tessa

HAHAHHAHHAHAHHAA! :D

2008-09-02 @ 22:25:53
Postat av: Evelina

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

2008-09-02 @ 22:32:17
URL: http://buyorsell.blogg.se/
Postat av: elli

Rensa bland bjooti-stuffet?

Är det nåt som jag kan va intresserad av tror du? ;D

Hehehe!

Puss!

2008-09-02 @ 23:13:43
URL: http://lilla-ego.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0