chips-O.D

Precis hemkommen från jobbet. Börjar verkligen bli höst ute! Råkallt om kvällarna, underbar luft och mörkare... men än så länge går det bara bra, tycker det brukar vara värst när snön kommer. Ska inte mesa som jag brukar göra med kläder "näe tänkte inte vänja mig vid för varma grejer redan, för hur ska det då gå när SNÖN kommer?" och dylika tankar utan bara att köra på varmt som hell om man känner sig frusen. Nog om saken.

Vräkte i mig en påse chips i löjligt snabb fart, så nu känner jag mig lite lagom uppblåst och mysig... damn good, thou.

Haft SÅN huvudvärk idag så blir nog tv - såg att Office Space börjar kl 23, hört att den ska vara rolig så kanske ger den en chans... annars är ju inte komedier någon favvogenre precis.

http://www.myspace.com/stevennorth Detta är en gitarrist från ett gammalt band Daniel spelat med, han vara bara 16 år på den tiden :)
Destination Destiny är ganska skön... uggla in på hans myspace!

Äh, måste dra mig känner jag. Har inte ett skit vettigt att skriva heller egentligen, bara massa lösa funderingar :)

Kommentarer
Postat av: elli

Det är verkligen skitkallt på kvällarna nu ja.. och det känns inte RIKTIGT RIKTIGT! :D

Det ska ju inte va det redan i september good damn it.. ;)

2008-09-13 @ 23:09:54
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: Linda

Man ska frysa in vintern säger de ;D



Jag totalvägrar vinterkläder in i det sista. Sen kan jag däremot gå med mössa fram till maj typ, haha. Är också frusen as hell. Lager på lager är det bästa ;)

2008-09-14 @ 21:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0