Bamyl-o-fierad

Idag går jag på Bamyl koffein! Vaknade förkyld och allmänt sänkt. Meeeen, hade körning i 12:30-15:30 och trots att det alltså blev ännu en dubbel dubbel-lektion gick det BRA! :) Körde högfartsbanan + slalom i 50 precis som man ska, inne i stan och ditten och datten. SKÖNT!
Sen hem, hämta Eddie på dagis och plocka och dona och same ol´. Märkligt, det här VET jag att många mammor känner igen - Daniel är också sjuk, men HAN däremot ligger på soffan och vilar. Själv flänger man precis som vanligt runt och plockar, fixar, tvättar, röjer... sanslöst. Man är fan dum :D Martyr-genen ger jag däremot inte mycket för, fan, får väl vila och kurera mig när jag dött eller nåt, HAHAHA...

Fick hjälp med middagen av Adrian i alla fall, sötnöt! Brukar låta de hjälpa till att laga mat och duka fram själva (helst en och en) Han fick kocka loss och bestämde att vi skulle äta bulgur, stekt kyckling, bearnaise-sås och stuvad spenat. Mysko kombination, men GOTT blev det :D Kocken själv åt ungefär TRE kilo spenat själv ;D



Tänkte kommande dagar sortera ut lite grejer att lägga upp på tradera och bli av med, och rensa i källaren - vet massor med grejer som hamnar direkt i Erikshjälpen-container! Inga hor-kappor, Lottie ;) Däremot bl a en asful knallröd KYCKLING-liknande lurvig hemsk kappa jag sydde i ett svagt ögonblick ;)

Have a nice evening, ladies!

Kommentarer
Postat av: Lottie

Hö hö hö men en horkappa har väl alla ägt i ett svagt ögonblick... se på mig... jag hade 2 :D

2008-09-11 @ 19:36:47
Postat av: tessa

Jag också, men de har jag redan gjort mig av med :D

2008-09-11 @ 21:51:59
Postat av: Anonym

Jag också, men de har jag redan gjort mig av med :D

2008-09-11 @ 21:52:23
Postat av: elli

Adi verkar ha en förkärlek för GRÖNA saker, hehe.. Äpplen, spenat... ;D

Söt-bebi!

Och söt-Tessa!

2008-09-11 @ 22:30:33
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: tessa

japp! :D Och söt-Elli :)

2008-09-12 @ 11:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0