Baby´s got the blues

Idag har varit en mysko dag, känt mig helt sänkt! Känt mig helt yr och illamående på eftermiddagen. Gick tack och lov över när jag kom hem, efter vi käkat middag och sådär.
Nu är det mycket bättre, men sjukt hur mycket sömn påverkar en. Eller brist på den då och då. Har ju en tendens att sitta uppe och häcka lite för länge om kvällarna, och det är tungt att kliva upp ibland. Drömmer så himla konstigt just nu, och börjar bli för mycket i övrigt också på vissa plan.. känner det i form av envis huvudvärk som jagat mig många dagar. Men har ju sin orsak som jag inte tänker gå in på i blogg-form, fantastiskt hur mycket man orkar egentligen! :)

Och istället för att lägga mig och ta igen lite till sömn när jag kom hem tvingade jag hit Leffe, vi gick en promenad med barnen och sen gjorde vi äppelpaj... och har även plockat ner massa plommon och kokat plommonchutney (som blev för lös)


Ledig imorgon..... fast upp och körning några timmar på förmiddagen. ADIOS.

Kommentarer
Postat av: Petra

Nu blir jag oroligt för din huvudvärk som du inte vill gå in på i bloggform

2008-09-16 @ 10:01:25
Postat av: tessa

Nej, är inget konkret fel (såvitt jag vet alltså) men anar orsaken till att jag haft så mycket huvudvärk... det kommer nog försvinna när jag får stressa ner lite ;)

2008-09-16 @ 14:23:00
Postat av: Linda

Du är väl inte preggo? :O ;)

Kram!

2008-09-16 @ 21:21:39
Postat av: Marie

Men det där låter väl inge bra gumman!

2008-09-16 @ 22:50:31
Postat av: tessa

Nej fyyy, inte preggo heller! :D LOVAR! :) Kommer säkert kännas lite bättre iaf så fort uppkörningen är klar, oavsett hur det går... tack för omtanken sötnosar!

2008-09-17 @ 10:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0