a slight change of plans

... made me sit here. (slightly?? Shit vad rostig man är på engelska ibland, när man väl börjar fundera...) Sen jag kom hem ikväll har jag suttit och vräkt i mig skitmycket chips igen, vad TRÖTT man blir på sig själv ibland! Att jag inte lessnar? Kan väl fan vara med i Generation Fett snart. HAHAHAHAHA
Skulle nog kunna leva på mackor, chips, b&j, ost.... och ÄPPLEN ;) Glömde kaffe! Och afternoon tea-buffén (även kallad SVULLNINGSORGIE i kak/tårt/scones/ost-form...)

Samtidigt glott på Celebrity Rehab. Vilket jäkla koncept! Sanslöst egentligen... vi drar ihop en bunt ö-kändisar och så SHOOT.
Sen sitter JAG och glor på eländet, hehe. T ex Brigitte Nielsen, remember her? (fast klart att JAG gör det såsett, jag som älskar Beverly Hills Cop :D)

Vi skulle glott på film här när jag kom hem, men tydligen var det någon som fick ENERGI nånstans ifrån och skulle på krogen???!!! Med tanke på den nivån det har varit senaste månaderna så... I´ll be damned! Hoppas se samma energi imorgon bitti när ungarna ska upp, för att låta som en bitter nucka ;) Muahaha.

Jag jobbar kortkväll även imorgon, så skönt att åtminstone kunna sova till 8 eller så :)

Ikväll är sista Destroyer här, lite tråkigt! Och trist att jag missar Vomitory, undrar hur de ser ut nuförtiden? Har för mig de bodde hos mig och Löken vid nåt tillfälle, kommer ihåg att vi var på Möllan och svirade också. Haha, typiskt brudigt "undrar hur de SER UT nuförtiden" inte, "fan jag vill röja för de är grymma live" eller dylikt ;D Hoppas de hittar en ny lokal att snika sig in på så det kan fortsätta i alla fall! Alldeles för bra koncept för att bara tvingas lägga ner. HÅRDROCK OCH METAL-klubbar behövs!!!!!!!! Tyvärr har jag inte kunnat gå på så många som jag velat, men berott på helgjobb eller att Daniel velat gå istället.....Nog om saken.

Har ingen större lust att gå ut annars, känns så himla givande att ligga och läsa nu... aaaah, kom på att DÄR är en sak jag faktiskt gjort mycket mer än vanligt på sistone! Läsa! Brukar annars mest bläddra i tidningar, i brist på ork att sätta mig in i en fet bok.

Har annars som sagt känts som att jag inte haft nån inspiration att göra ett SKIT ju... fast det kommer säkert tillbaks, känner mig betydligt mer harmonisk nu än jag gjorde förra veckan, herregud! Som natt och dag. Och har inte haft hjärtklappning eller ilskeutbrott knappt... brukar aldrig stressa upp mig, men kände för nån vecka sen att jag inte klarar att stå emot, så fick liksom PANIK av all press och stress... därav hjärtklappningen och ångesten, I suppose. Glad och tacksam att jag känner mig lugnare i själen :)

Näääääääääääe nu måste jag göra något. Men VAD????


Kommentarer
Postat av: Lottie

Sov som en jävla best igår när du messade... Hade tagit medicin för RÖVKNÖLEN! Dessutom upptäckte jag 7 nya till när jag kom hem... Dock inte i RÖVEN! som tur var. :) Puss o kram! Ringer dig senare.

2008-10-26 @ 05:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0