sovmorgon & shoppingsug

Om folk blir kända som "Telia-pappan", "ICA-Stig" etc... måste något väl ändå vara FEL? Hahaha.

However - till min stora glädje känner jag mig helt harmonisk och lugn i själen idag, haft hjärtklappning flera dagar och känt mig helt stress-skadad, jag som inte stressar så mycket längre...

Just suttit och bläddrat igenom La Redoute, jäkla rabatter som kommer hela tiden så man blir helt DESPERADO... men efter att kollat igenom den igen kan jag säga att NÄE, det ÄR faktiskt ingenting jag måste ha. (eller tja, i alla fall inte därifrån ;D) Tur det!
Jag är så FRUKTANSVÄRT shoppingsugen! Det värsta suget kommer alltid när läget är såhär, dvs efter en halvrisig skitlön och när jag inte har råd att lägga pengarna på kläder, prylar etc...

Och varför tar allt slut samtidigt när det är så? Allt ifrån ansiktsvatten till skitpapper. Inte en pryl i frysen knappt, förutom gammal glass som ligger kvar (vägrar äta upp glass som redan varit öppnad, måste köpa ny och slänga om det mot all förmodan skulle bli kvar!) Och som pricken över i ABNORMT behov efter nya stövlar och inredning till bilen. Gaah! Men det mesta brukar lösa sig på något sätt...

Nu ska jag make my fejs eftersom jag ser helt tärd ut. Men lite bronzing-shit och mascara på detta ska nog ordna det mesta :) Och dags att dra. Tiden räcker verkligen inte till just nu!

BAJ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0